Filmreview – Safe Haven

safe-haven-poster

In het kader van het sorteren en re-organiseren van mijn dvd stash heb ik afgelopen weekend wat nieuwe gekocht.. uhm wacht!! wat zei ik??? nieuwe??? uhm… tja op 1 of andere manier heb ik een dvd tik en films die me leuk lijken of die ik in de bioscoop heb gezien wil ik op dvd, vooral als ik ze bijvoorbeeld bij boekenvoordeel in de sale zie liggen! Maargoed wie weet gaan er nog wel weg haha! Vandaag een filmreview van de film Save Haven. Ik zag de trailer en dacht, ja daar wil ik heen, maar helaas niet in de film gezien tot ik hem in de sale zag liggen en hem meenam.

Trailer


Ik vind het persoonlijk echt een top film en hij staat zeker hoog in mijn favorieten lijstje. Spanning, romantiek, humor alles zit erin. In het begin had ik mijn twijfels maar na mate de film vervolgde zat ik er helemaal in tot mijn adem in houdend toe.. Ik vind het zeker een aanrader.

Ken jij deze film al?

getagged:, ,

One thought on “Filmreview – Safe Haven

  1. jackie 27 februari 2014 om 16:14 Reply

    ik kijk me suf aan films, toch moet ik mijn kast eens opruimen en wat weg gaan doen…
    Maar deze film, sucht ♥ heerlijk, na een paar keer nog geen genoeg van

Geef een reactie

