Weekly Diary #5

Afgelopen week heb ik eigenlijk heel weinig foto`s gemaakt. Ik moest weer even in het ritme van werk komen (na een 1,5 week vrij te hebben gehad) Gelukkig is er afgelopen week een zeer grote last van onze schouders gevallen waardoor de stress voor een groot deel m`n lijf uit is! Dus we kunnen weer gaan relaxen hihi. Maar goed niet teveel foto`s deze week dus.

❤ Zondags waste ik weer lekker even m`n kwasten, ik heb er niet zoveel maar ik gebruik ze wel dagelijks en probeer ze toch wel elke zondag een badje te geven!
❤ Bodieboost was bij koffietijd 🙂
❤ Er kwam een review van `De Blog Bijbel` online
❤ Vroeg (om 5:00) Mathieu wegbrengen en helaas niet meer terug kunnen want nog geen uur later moest ik er zelf ook uit voor m`n werk dus dat was een lang dagje
❤ Lekkere lunch op m`n werk (wel jammer van het witte brood maarja haha)
❤ Ik creeërde een nieuw plekje voor de administratie
❤ Even snel wat boodschappies halen voordat ik Mathieu weer kon halen
❤ Even wachten want ik was hem voor haha
❤ Zegels plakken bleh, ik snap niet waarom de plus niet overgaat op spaarpasjes hoor..
❤ Workouts
❤ Vrijdagavond ff met Mathieu naar Hellevoet geweest, nieuwe verzorginslijn van Hema gehaald (review volgt) en weer nieuw leesvoer
❤  Voor valentijn kregen we van m`n schoonmoeder dit via greetz.nl gestuurd.. met een lief kaartje om ons een hart onder de riem te steken na de ellende die we hebben gehad.. super lief!

Aankomende week zal in het teken staan van werken, bloggen, huishouden, weer even de touwtjes aantrekken met bodieboost en verder staat er niets bijzonders op het programma op dit moment! Ik wens je een hele fijne week toe.

Hoe was jou afgelopen week?

One thought on “Weekly Diary #5

  1. jackie 18 februari 2014 om 20:08 Reply

    mooi overzicht….

Geef een reactie

