Happy Challenge – Wat wil jij veranderen?

wat-wil-je-graag-veranderen
bron
Het is tijd voor de 4de opdracht van de happy challenge. Wat wil jij veranderen en dan natuurlijk niet zomaar doelloos de kleur van je nagels ofzo maar kijk terug naar de vorige opdrachten dus n.a.v mijn visionboard kijken wat ik wil veranderen.

c3b0d2e9c32a39803063cff7557713e4
bron

De opdracht is: noem nou eens drie dingen die je toe wil voegen aan je leven en drie dingen waaraan je minder energie wilt besteden.

* Dingen die ik wil toevoegen aan mijn leven:

Een betere gezondheid; En daarmee natuurlijk het afvallen waarmee ik met behulp van bodieboost op het moment mee bezig ben, daardoor ook een sport of workout zoeken die ik leuk vind om te doen en dat vol ga houden, dat zal al een hele stap zijn! En natuurlijk gezonder eten, minder `slechte` tussendoortjes, meer groente noem maar op!

Meer rust; En dan met name het gestress, ik ben heel erg van het plannen, het liefst van minuut tot minuut en daar wil ik mee stoppen. Mathieu is zo totaal niet dus daar komen dan vaak ook woorden over, dus dat is iets wat veranderd moet worden. Ik grijp snel naar todo lijstjes en als ik die niet afkrijg wordt ik chagrijnig en dit wil ik niet meer, de enige todo lijst die ik naast me heb liggen is de planning voor mn blog zodat ik weet wanneer wat online gaat! En verder moet ik het LOS LATEN!

Positiviteit; De laatste tijd ben ik door de stress behoorlijk negatief geworden, wordt om veel dingen boos of geïrriteerd en dat heeft weer invloed op andere dingen natuurlijk! Ik wil het positieve van dingen weer gaan inzien en zorgen dat ik weer de vrolijke `ik` word.

2956aebd8591ca3cde206f4f27dd33ab
bron

* Dingen waar ik minder energie aan wil besteden:

De `Ik kan dat toch niet` gedachtes; Deze gedachte komt al snel bij me op als ik iets nieuws wil of moet doen, `dat kan ik toch niet`  nu heb ik al een paar keer gehad dat ik het ondanks deze gedachte toch gedaan heb dus hier moet ik maar eens vanaf!

Minder stress; Dit kan ik natuurlijk niet zomaar even uitzetten want er zij bepaalde factoren die dit veroorzaken maar als het goed eens vanaf volgende week moeten er nieuwe ontwikkelingen zijn waarbij de stress heel erg zal zakken. Ik heb er ook echt last van (lees slecht slapen, duizeligheid, weinig concentratie etc.) En dan komen we weer terug bij de dingen waar ik aandacht aan wil besteden: Positiviteit en Rust!

Negativiteit; `Dat kan ik toch niet`, `o dat lukt toch niet`, `pfff geen zin` een paar grepen die de laatste tijd voorbij komen en wat me in een neerwaartse spiraal drukt, of mensen die het nodig vinden om me de grond in te trappen of net dat ene weten te zeggen dat ik me weer slecht voel! Dat moet eruit op naar de positiviteit!

6724e4f5a1190eb7ec936eb52e0b2bed
bron

Nou zoals je kunt lezen staat vooral positiviteit wel heel erg bovenaan in al deze tekst… Hier gaan we dus zeker aan werken!

Wat zijn jou drie dingen die je toe wil voegen aan je leven en drie dingen waaraan je minder energie wilt besteden.

getagged:

4 thoughts on “Happy Challenge – Wat wil jij veranderen?

  1. Cindy 13 februari 2014 om 09:59 Reply

    Ik herken het wel, ik wil ook meer rust in mijn hoofd, lukt niet altijd. Mooie veranderingen, hoop dat het gaat lukken!

  2. jennn 13 februari 2014 om 10:01 Reply

    Mooie dingen, succes!

  3. jackie 13 februari 2014 om 11:46 Reply

    Mooi geschreven,
    Moet haalbaar zijn…
    Succes babe

  4. Iris 13 februari 2014 om 12:52 Reply

    Mooie dingen!! 🙂
    En inderdaad zeker haalbaar.

    De negatieve gedachtes wil ik ook bannen uit mijn leven. Die zijn zó vermoeiend!

Geef een reactie

