Persoonlijke update #2

Hey allemaal, hier ben ik weer. Op twitter liet ik weten dat ik eigenlijk afgelopen week weer wilde beginnen met bloggen enzo maar dat is er niet van gekomen. Nu heb ik mezelf echt een schop moeten geven want ik wil en moet gewoon weer in mn ritme komen. Nu ben ik aankomende week lekker een weekje vrij dus ik kan weer een goede start maken en dingetjes vooruit werken.

De stress en problemen hier zijn wel minder geworden, het is nog niet weg maar er is gewerkt aan oplossingen enzo dus we kunnen er weer voor gaan.

Hoe zal het gaan met bloggen?
Elke maandag komt er weer een weekly diary online en elke vrijdag een bodieboost update want ook dat ga ik weer oppakken. Verder ben ik nog aan het zoeken naar vaste blogonderwerpen maar voor nu zijn deze zoeizo vast en wil ik om de dag iets online gaan zetten en zodra alles hier weer rustig is wil ik weer vaker gaan posten, maarja mocht ik tussendoor zin hebben of inspiratie gooi ik het natuurlijk gewoon online haha. Kwa tijd zal ik even niks vast zetten, als ik het op tijd krijg ingeplant komt het om 6:00u online en anders gewoon wanneer ik tijd heb, maar als je me volgt op twitter/bloglovin dan zie je vanzelf wanneer er weer wat online gezet is.

Dus als jullie nog leuke dingen weten waar ik over kan bloggen (naast het lijstje wat ik zelf heb hihi) dan hoor ik dat natuurlijk graag šŸ˜€

Bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige blogje, heeft me veel goeds gedaan!

Veel liefs,
Patricia

One thought on “Persoonlijke update #2

  1. Cindy 1 februari 2014 om 17:03 Reply

    Veel succes en geniet lekker van je weekje vakantie! Komt wel goed dat bloggen met jou!

Geef een reactie

