Persoonlijke update!

Hoe is het met jullie? Ik wilde even sorry zeggen voor het feit dat er sinds donderdag geen blogjes meer online zijn gekomen. Er gebeuren hier persoonlijke een aantal dingen tegelijk waardoor we even flink in de stress zitten en alles op een rijtje moeten zetten.
Ken je dat gevoel dat alle problemen tegelijk komen en er geen eind aan lijkt te komen? Nou zover is het hier op het moment. Ik moet tussendoor ook gewoon nog werken dus ik hen even niet de tijd/behoefte en kracht om te bloggen. De week van 3 februari heb ik lekker een weekje vrij dus ik hoop vanaf dan weer rustig te beginnen.

Ik wilde jullie even op de hoogte brengen en uiteraard als je me volgt via Twitter en bloglovin dan krijg je vanzelf bericht als er weer een logje online staat.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Veel liefs,
Patricia

3 thoughts on “Persoonlijke update!

  1. Laura 21 januari 2014 om 00:10 Reply

    Wat vervelend joh 😦 Veel sterkte! Hopelijk tot snel 😉

  2. jackie 21 januari 2014 om 13:58 Reply

    *smak*

  3. Shifra Jumelet 28 januari 2014 om 20:25 Reply

    Oh, wat vervelend, maar heeel begrijpbaar! Blog echt wanneer je je goed voelt, wij verwachten helemaal niets. 🙂 Niets móet, alles mag. Ik legde mij voorheen op, dat ik echt élke dag moet bloggen bijvoorbeeld. Maar op den duur bedacht ik mij: Van wie móet ik? Van mij zelf. Maar van niemand anders. En dus heb ik dat ‘moeten’ veranderd in ‘mogen’. Ik mág elke dag bloggen, maar het móet niet. 🙂 Ik hoop dat het snel privé weer wat rustiger allemaal voor je is !:) Liefs

Geef een reactie

