Instagram TAG

Ik hou van Tags en ik hou van Instagram, sinds hij ook beschikbaar is voor android ben ik verslaafd, heerlijk langs foto`s van andere snuffelen en zelf leuke foto`s online gooien. Op beautylab kwam ik deze tag tegen en ik vond hem wel leuk om hem hier ook te doen 😀 Dus het is nu tijd voor de instagram tag!

1. Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Mijn instagram naam is xx_patries_xx eigenlijk omdat dit overal mijn inlog of profiel naam is al sinds ik me kan heugen!

2. Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
Dat verschild echt enorm maar gemiddeld een foto of 4 per week

3. Laat je favoriete Instagramfoto zien.
instagramtag1

4. Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.
instagramtag2

5. Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Ik gebruik eigenlijk alleen photogrid bij instagram

6. Welke celebrities volg je?
Uhm eens even kijken: Everon Jackson, Josje, Kristel, Marco Borsato, Nicolette van dam, Pip Pellens, Robin Martens, Topraky, 

7. Welk Instagramfilter gebruik je het meest?
Meestal gebruik ik de filters: Amaro, Valencia of Lo-Fi en heel af en toe ook Brannan

8.Welke hashtags gebruik je het meest?
Ik gebruik heel weinig hashtags, maar degene die ik vaak gebruik zijn #bodieboost #Bloggen en #Gastouder

9. Laat je laatste Instavideo zien.
Dat was deze video (ik weet niet hoe ik hem hier op krijg) http://instagram.com/p/gAU24TPotD/

10. Welke dierenaccounts volg je?
Ik volg op het moment helemaal geen dierenaccouts… dus als je aanraders hebt 😀

11. Welke (grote) bedrijven volg je?
Beautifulbijoux, Hemanederland, 

12. Heb je veel familieleden op Instagram?
Alleen mijn 2 schoonzusjes @wendyvos20 en xxprinccess en mijn eigen zus hanriette123!

Wat is jou instagram naam? En wat vind jij van Instagram
Als je deze tag overneemt dan zou ik het leuk vinden als je dat hieronder meld dan kom ik zeker even bij je kijken!

getagged:,

Geef een reactie

