Een paar favorieten van Zalando!


Hoewel ik geen fashion gek ben, vind ik het wel leuk om kleding te kopen en om zomaar op sites rond te snuffelen. Zalando is natuurlijk alom bekend van de (vind ik) grappige reclame`op tv. Op het moment hebben ze zoals meerdere winkels lekker sale! Naast kleding hebben ze ook schoenen, tassen, woonaccessoires etc. Vandaag laat ik jullie een paar van mijn favoriete producten!

Hier wat favoriete kledingstukken

3 2 1

Maar ook woonaccessoires

6 5 4

Tassen

8 7

En zo hebben ze natuurlijk nog veel meer artikelen en voor ieder wat wils! Dus ik zou zeker even een kijkje nemen op de site zeker nu met die handige sale! Zelf heb ik nog nooit bij Zalando geshopt maar ik hoop in de toekomst daar toch zeker weleens een aankoop te mogen doen!

Wat vind jij van Zalando?

getagged:

3 thoughts on “Een paar favorieten van Zalando!

  1. jackie 13 januari 2014 om 14:27 Reply

    Ik heb wel een kledingfreak, probeer deze maand mijn kop in het zand te steken voor de sale…

  2. Mar's Corner 13 januari 2014 om 23:01 Reply

    Ik heb toevallig gisteravond voor het eerst van m’n leven iets bij Zalando bestelt. Ben benieuwd wanneer ik gillend bij de deur zal staan 😉

  3. anothertool 14 januari 2014 om 08:22 Reply

    Ik zit ook regelmatig rond te kijken op zalando, maar ik bestel er bijna nooit iets. Heb er alleen eens een paar schoenen besteld een jaar geleden ofzo.
    Ik blijf toch altijd bang dat het me niet gaat passen, ondanks de “gratis verzending en retour”. Want ik ken mezelf. Ik stel dat terugsturen uit en vergeet dat en dan is het te laat, haha!

Geef een reactie

