5 lekkere tips om te ontspannen!

c322f2a28340df121d427e054e86056d

Ben je altijd maar druk met je werk, school, bloggen, kinderen noem maar op? dan is het soms wel eens heerlijk om even tijd voor jezelf te nemen toch? Ik doe het zelf ook te weinig hoor, ik ben het typ dat snel gestressed is als iets niet lukt of als we ergens heen moeten, maar ook als ik een vrije dag heb kan ik van alles en nog wat bedenken wat ik zou  `moeten` doen. Vandaag deel ik een paar tips die ik gebruik om lekker even te relaxen als ik daar de rust voor kan vinden.

Tip 1.
Als je die hebt neem een lekker lang warm bad, neem je favoriete badoli, zet wat kaarsjes op de rand neem een tijdschrift en zet een lekker muziekje op. Je kan natuurlijk ook een lekker warme douche nemen maar zelf (wij hebben geen bad) vind ik een bad echt heerlijk (op vakantie bijvoorbeeld)

Tip 2.
Verwen jezelf met een maskertje, een manicure/pedicure. Dit kan ook heel ontspannend werken. Bijvoorbeeld met een lekkere lavendel geur en tegelijk een magazine of boek lezen, muziekje erbij!

Tip 3.
Ga shoppen, dit kan voor mij ook echt relaxend werken zeker als ik alleen ben, heerlijk even snuffelen in de winkels wat er te koop is, lekkere geurtjes ruiken bij de Douglas of Ici Paris, heerlijk wat drinken met een gebakje erbij bij de Hema! Ultieme verleiding haha!

Tip 4.
Speel een leuk spelletje op je pc/telefoon/tablet, gewoon even lekker doelloos bezig zijn met een leuke game. Of verdiep je in dat photoshop programma of ga lekker op skype met je beste vriendin of je vriend.

Tip 5.
Lekker op de bank en lees een boek, s`avonds lekker de kaarsjes aan een rustig muziekje op de achtergrond of kijk een leuke film waarbij je niet al teveel hoeft na te denken!

En zo zijn er natuurlijk nog veel meer tips om lekker te ontspannen, maar dit zijn wel de dingen die ik vaak toepas als ik echt veel spanning/druk in m`n lijf voel.

Wat doe jij om te ontspannen?

getagged:,

3 thoughts on “5 lekkere tips om te ontspannen!

  1. Cindy 11 januari 2014 om 10:45 Reply

    Een lekker warm bad of een goed boek is altijd goed om te ontspannen. Daarnaast sport ik graag om te ontspannen, daarmee maak ik echt mijn hoofd leeg! Leuk artikel!

  2. Marieke 11 januari 2014 om 11:52 Reply

    Wat een fijn artikel, ik moet ook zeker meer momentjes inlassen om te ontspannen. Een goed boek is altijd fijn (:

  3. dagdromend 11 januari 2014 om 12:11 Reply

    Goede tips! Ik neem altijd beautyavondjes inderdaad, of ik speel lekker doelloos The Sims.

Geef een reactie

