Bodieboost Update!

Nou hier weer een update hoe het met bodieboost gaat. Afgelopen week ging het best goed. Ik heb nog een joker over voor het weekend en dat is altijd lekker. Goed aan de familie`s gehouden en toch is het resultaat -0,0 ik blijf hangen en dat frustreert . En nu moet ik echt oppassen want dit zijn de moment waarop ik vaak opgeef, al 3 weken geen resultaat en dat is natuurlijk geen goede motivator. Op de community van BB wordt je wel goed geholpen en kan je lekker je ei kwijt maar toch blijft het moeilijk. Maargoed we gaan gewoon door, meer water drinken, goed aan de familie`s houden en meer bewegen! Let`s Boost!

Hoe gaat het bij jou?

getagged:

3 thoughts on “Bodieboost Update!

  1. Marieke 10 januari 2014 om 17:00 Reply

    Goed bezig! Lekker door blijven gaan, je ziet vanzelf weer resultaat (:

  2. Cindy 10 januari 2014 om 19:47 Reply

    Goed bezig met BodieBoost, jammer dat er niets af is, maar dat komt zeker nog wel!

  3. Mar's Corner 13 januari 2014 om 23:08 Reply

    Ik heb ook een tijd stil gestaan en ineens viel ik weer wat af. Wel me wel op viel is dat toen de weegschaal stil stond er wel stilletjes hier en daar wat centimeters verdwenen. Kortom hou vol, de aanhouder wint !

Geef een reactie

