Mijn Manicure Tools!

Ik probeer (in het kader van de bucketlist van 2014) om elke week m`n nagels te doen. Daarbij heb ik eigenlijk wat standaard spulletjes die ik gebruik en die zo bij elkaar staan dat ik ze zo kan pakken. Het enige wat er nog bij moet is een leuk kleurtje lak eventueel. Vandaag laat ik jullie zien wat ik zoal gebruik.

Als eest een nagelknipper, ik weet dat er gezegd wordt dat je je nagels niet mag knippen omdat ze hierdoor sneller zouden splijten? maar ik kan echt niet zonder, ik haat het gevoel van een vijl over wat te lange nagels.. nee brr. Verder een bokkenpootje met een nagelriem`mesje` eraan en een glasvijl.

Om m`n nagels schoon te maken gebruik ik nagellak remover (met acetone), wattenschijfjes en van die oorstaafjes. Vaak koop ik die wattenschijfjes als reclame pakken bij de Kruidvat dan zitten er 4 rollen in voor €2,00 ofzo, de oorstaafjes gewoon bij de Action en de remover vaak ook bij Kruidvat of Etos.

En als laatste Lemony Flutter van Lush om m`n nagelriemen in te smeren, Out the door topcoat voor een sneldrogend laagje, echt de beste die ik tot nu toe heb gebruikt en ik gebruik de Hema Base & Top Coat als basislaagje (niet als topcoat)

Deze spulletjes zitten met z`n allen in een mandje en zo heb ik lekker alles bij de hand. Ik smeer m`n handen erna ook in met een handcrème maar deze is op helaas dus vandaar niet op de foto. En om het af te maken gebruik ik vaak natuurlijk een mooi lakje!

Wat gebruik jij altijd als je jezelf een manicure geeft?

getagged:

2 thoughts on “Mijn Manicure Tools!

  1. blogsvanmiranda 9 januari 2014 om 13:46 Reply

    Ik gebruik de producten van Trind wanneer ik geen gellak of gewone nagellak op heb, En ik gebruik altijd een handcreme. En een gewone nagelriemolie. Moet eerlijk zeggen dat ik erg benieuwd ben naar het lush product en die topcoat die jij gebruikt. Ga ik aanschaffen als ik door mijn voorraad heen ben.

  2. Lynsey | Beautynerds 10 januari 2014 om 14:20 Reply

    Leuk om te lezen! Ik gebruik vaak zelf ook lemony flutter van Lush en een topcoat. Zo heel veel doe ik eigenlijk niet haha! Wel verwijder ik mijn nagellak altijd met een remover zonder aceton! Leuke blog heb je trouwens, ik ben je gaan volgen via bloglovin 🙂

Geef een reactie

