Mijn nieuwe liefde!

Hihi en nee dan heb ik het niet over een nieuwe man, maar mijn nieuwe tablet. Al heel lang wil ik graag een tablet, maar met een laptop en vorig jaar ook mijn Samsung galaxy s3 had ik zoietso van.. humz toch best veel geld voor iets wat ik dan `dubbel` heb! Toch blijft dat knagen he als je in de winkel loopt, of als je op visite bent en iemand pakt even zijn tablet (ipad) om iets te laten zien!! Ik dacht, waarom kan dat niet op je telefoon dan? Nou heb ik afgelopen week toch de knoop doorgehakt en ik heb een tablet gekocht en ik ben verliefd (en verslaafd) Vandaag laat ik zien welke ik heb aangeschaft en waarom ik verliefd ben!

Ik heb de Acer Iconia A1 (met wifi) en een scherm van 7,9 inch in de kleur grijs. Je hebt ook een gouden en wit (die ik eigenlijk wilde maar op was) Het is wel even wennen om ermee te werken, hij is erg gevoelig dus ik tik al snel te hard waardoor ik ineens op een andere pagina zit of een plaatje tevoorschijn haal.

 

Hij werkt super snel (en eigenlijk hetzelfde als mijn mobiel) Games spelen zoals (mijn andere verslaving) Hayday, CandyCrush of Facebook, Twitter, WordPress het is gewoon zoveel makkelijker, groter en daardoor veel helderder. M`n telefoon ging ontzettend snel leeg als ik daar een spelletje op deed maar deze niet (dat zal misschien in de loop van de tijd ook wel gaan gebeuren)

 

S`avonds lekker op bed wat youtube kijken of een spelletje erop doen, op m`n werk niet meer die zware laptop mee te nemen maar hup zo uit je tas, even mail checken.. makkelijker skypen met Mathieu onderweg. Foto`s maken (wel helaas zonder flits) ik ben er gewoon super blij mee en ik gebruik mijn laptop nu om te bloggen omdat dat met photoshop enzo niet handig is op de tablet maar voor de rest pak ik altijd m`n tablet en natuurlijk het nieuwe gaat eraf dus zal ik hem misschien minder gebruiken maar voor nu.. echt TOPPIE, een HEEL blij meisje zo aan het begin van het jaar!

Nu alleen nog even opzoek naar een schermfoli en een leuk hoesje ervoor dus als jullie tips hebben voor een goedkope webshop of gewone winkel die ze verkoopt hoor ik dat graag. En natuurlijk ook voor leuk Android apps!

Heb jij een Tablet/Ipad?

getagged:,

4 thoughts on “Mijn nieuwe liefde!

  1. Iris - The Beauty Magazine 7 januari 2014 om 09:31 Reply

    Hij is heel mooi! Ik kan ook niet meer zonder mijn tablet

  2. jackie 7 januari 2014 om 13:01 Reply

    heel veel plezier ermee…

    Om de zelfde redenen als jij noemt heb ik er nog steeds geen,
    toch blijft het knagen…

  3. BeautyblogLaura. 7 januari 2014 om 16:16 Reply

    Veel plezier !xx

  4. inspiredbylifee 7 januari 2014 om 19:02 Reply

    Mooie tablet! Heel veel plezier. Liefs inspiiredbylife

Geef een reactie

