JaNEWari met Bodieboost dag 6!

Zo het is weer maandag, dus weer een nieuw begin van de week. Ik heb vandaag het hele huis lekker opgeruimd, de was gedaan en heerlijk blogjes ingeplant voor deze week. Hoe ging het met de JaNEWari challenge?

Vandaag was de opdracht om je favoriete lunch mee te nemen naar je werk/stage etc. Nu ben ik op maandag altijd vrij dus dat was makkelijk. Mijn favoriete lunch op dit moment is 2 witte boterhammen met ei en daarnaast komkommer en en mok chocomelk! Na een drukke ochtend smaakte het prima 😀

Ik krijg weleens de vraag `wat eet je met bodieboost zoal?` nu heb ik besloten om elke keer met deze update erbij te zetten wat ik gegeten heb zodat jullie een beetje een indruk krijgen!

Ontbijt : 4 kleine danootjes  + Banaan
Tussendoor: 1 mandarijn
Lunch: 2 witte boterhammen + 2 eieren + komkommer + een mok chocomelk
Tussendoor: 2 mandarijntjes
Diner: Aardappelen + Doperwtjes/peentjes + Zigeuner Schnitzel + appelmoes

Joker: Bakje chipz!
Water : 4 glazen van 250ML
Thee: 1x groene thee + 1x bosvruchten thee (met beide een zoetje)

Hoe was jou maandag?

getagged:,

3 thoughts on “JaNEWari met Bodieboost dag 6!

  1. Debbie 6 januari 2014 om 21:29 Reply

    Ik heb vandaag heerlijk geluncht met een salade van 2 soorten sla, komkommer, zilvervlies uitjes, augurken en honing mosterd dressing. Daarbij 2 boterhammen met geitenkaas met honing uit de oven.

  2. veronicas1987 6 januari 2014 om 21:57 Reply

    Jumm ziet er lekker uit! Maarrrrr je hebt twee jokers op vandaag! Chocolademelk behoort tot jokers en niet tot zuivel 🙂

    • patriciakleijn 6 januari 2014 om 22:05 Reply

      In het kookboek staat het als zuivel (max 2x per week)

Geef een reactie

