Lancôme `La Vie Est Belle`

Al eerder had je in mijn kerstverslagje had je kunnen lezen dat ik van mijn gastgezin een cadeaukaart van Ici Paris had gekregen voor de kerst. M`n schoonzus wees erop dat je tot de 29ste van deze maand nog kon profiteren van de kortingen vna de feestdagen, dus ben ik afgelopen zaterdag met Mathieu naar de ICI gegaan en heb ik met behulp van de kaart een mooi luchtje uitgezocht.

Normaal koop ik altijd geurtjes bij de Action maar deze vervliegen natuurlijk erg snel, op het moment had ik een geurtje van mijn verjaardagsgeld gekocht de Lady Gaga en die is heerlijk, maar je wilt ook weleens wat anders.

Dus op aanraden heb ik het geurtje van Lancôme gekocht, een heerlijke geur die lekker lang blijft hangen. Het is voor mijn doen best een zwaarder parfum maar wel zoete vrouwlijke geur. Ik vind hem heel erg lekker. Ik heb de 30ML genomen omdat deze normaal al €60,38 kost en nu met de korting €42,00 was dus dat is nog eens lekker als je dan een cadeaukaart hebt natuurlijk.

Het doosje is prachtig met glitters, niet teveel poespas gewoon mooi en klasiek. Het flesje vind ik ook erg mooi, vooral het roosjes detail op de spraydop en het grijze lintje om de hals dat maakt het wel af. Details vind ik altijd erg leuk.

Ik ben in ieder geval heel erg blij met het geurtje en hoop dat ik er wel een poosje mee vooruit kan.

Wat is jou favoriete (signature) duurder parfum?

getagged:,

One thought on “Lancôme `La Vie Est Belle`

  1. vanessa 4 januari 2014 om 19:56 Reply

    Ik heb dit geurtje ook, heerlijk! En mooi flesje ook x

Geef een reactie

