JaNEWari met Bodieboost Dag 2!

Zo, dag 2 van de JaNEWari challenge met bodieboost zit er bijna op! Ik heb niet zo`n goede dag gehad. Na een nacht van maar 3,5u slaap was ik vandaag niet veel waard. Ik heb 1 koolhydraad en 1 zuivel teveel op vandaag, ik weet niet wat het is maar als ik slecht heb geslapen dan heb ik eigenlijk heel de dag honger en ja dat is nou net iets wat ik niet zou moeten hebben want dan ga ik de mist in.

Vandaag was het op de JaNEWari kalender een workout dag… uhm… tja de workout, ik heb wel wat dingetjes meegedaan maar heb hem niet volledig gedaan. Ik kon door de vermoeidheid de motivatie niet vinden dus ik hoop dat ik deze morgen opnieuw kan doen. Morgen is mijn weegmoment en ben heel benieuwd wat de jaarwisseling voor `schade` heeft bezorgt, ik hoop niet teveel maarja we zullen zien.

Maargoed zoals de Bodieboost methode zegt! Morgen weer een dag!

Hoe gaat het met jou?

getagged:, , , ,

Geef een reactie

