JaNEWari met Bodieboost Dag 1!

Zo het is weer een nieuwe maand en een nieuw jaar, dus lieve Robin van de bodieboost community heeft weer een nieuwe uitdaging verzonden voor de maand januari: JaNEWari. Om gemotiveerd te blijven en een stokje achter de deur te houden komt er elke dag aan het einde van de middag ongeveer een (extra) blogje online met hoe ik de dag doorlopen heb! Vandaag dus dag 1.

De opdracht is: Begin de dag met het opstellen van je doelenlijst. Voor elk opgeschreven doel , doe je 10 sit-ups!

De Doelen
Zoals Robin het heeft voorgesteld heb ik het overgenomen, 4 categorieën.
– Gewicht: 2kg afvallen. Met de bodieboost methode is het normaal om 0,5/1kg af te vallen per week dus die 2kg minimaal moet toch te halen zijn lijkt mij.
– Sport: Elke dag een half uur de deur uit. Als het aan mij ligt ben ik heel de dag binnen, ik ben een echte huismus maar dat is natuurlijk helemaal niet goed. Frisse lucht is goed voor je dus wil ik elke dag een half uurtje minimaal naar buiten!
– Mind: Minder met planningen en todolist bezig zijn. Ik heb altijd in mijn hoofd `zonder een lijstje ben ik nergens of als er om 14:00u iets op afspraak staat een verjaardag ofzo moet ik er ook om 14:00u zijn`Met alle gevolgen (ruzie/irritatie met vriendlief en een rot gevoel) van dien ben ik er mee bezig. Een vrije dag? niks geen lijstjes maar gewoon een eigen ritme proberen te bedenken en af kunnen wijken van iets wat ik zou moeten doen.
– Personal: Minder achter de pc hangen als ik een vrije dag heb.. Dus lekker een boek lezen, rondje naar buiten of gewoon wat in huis rommelen… Maar minder achter die pc klimmen!

O ja en de 40 sit-ups? CHECK

Doe je ook mee? En wat zijn jou doelen deze maand?
https://www.facebook.com/groups/bodieboostcommunity/

getagged:,

Geef een reactie

