Annesolveig Photochallenge Januari 2014

Photochallenge Annesolveig Januari 2014

Ik heb al een paar keer geprobeerd om mee te doen aan een daily photo challenge maar elke keer vergeet ik foto`s enzo en dan is mijn interesse weg. Nu kwam ik via het snuffelen naar nieuwe blogs op bloglovin terecht op de site van Anne en zei heeft een super leuke lijst voor januari gemaakt, dus deze ga ik proberen te volgen! In mijn weekly diary op zondag zal ik de foto`s tot dan laten zien en aan het einde van de maand maak ik een collage en die kan je hierboven bij Photochallenge vinden

Doe jij ook mee met de photochallenge?

getagged:,

4 thoughts on “Annesolveig Photochallenge Januari 2014

  1. Eline 1 januari 2014 om 13:56 Reply

    Ik doe hem ook, zo leuk 🙂

  2. Cindy 1 januari 2014 om 14:55 Reply

    Leuk om te doen, ik heb er alleen geen tijd voor. Lijkt me wel leuk om van iedereen het overzicht te zien!

  3. Janine 1 januari 2014 om 15:35 Reply

    Succes met volhouden, ik vind het één dag nog wel leuk maar om dan door te moeten gaan. Mijn geheugen is ook gewoon een zeef af en toe :P.

  4. juliawaterreus 3 januari 2014 om 22:16 Reply

    Leuk idee!! Bij mij komt t er nooit van…

Geef een reactie

