Bucketlist voor 2014

Elk jaar komen de goede voornemens naar boven (voor de meeste) ook hier staat er standaart een 3tal dingen klaar. Maar dit jaar heb ik besloten om het anders te doen.. ik heb voor mezelf een bucketlist gemaakt met dingetjes die ik gedaan wil hebben en bereiken wil in 2014.. het is niet heel anders maar zo voelt het wel op 1 of andere manier. Vandaag deel ik mijn lijstje met jullie en ook als ik een punt af kan strepen maak ik er een blogje van.

Persoonlijk
– Elke maand iets leuks doen met Mathieu (0-12)
– Reading challenge voltooien
– Op Vakantie gaan
– M`n ogen laten opmeten
– Shoppen in eindhoven (primark)
– Meer kleur in mn kleding brengen

Gezondheid
-Volledig storten op Bodieboost
– Starten met hardlopen
– 20kg afvallen
– Elke dag 30min. (bewust) bewegen
– Geen cola meer drinken
– Wratje van m`n vinger laten halen bij de huisarts (of zelf met Wrattenspul proberen)

In en om het huis
– Kattenkamer aanpakken
– DVD collectie uitzoeken en sorteren
– Keukenkastjes uitzoeken en sorteren (0-10)
– Kelderkast grote opruiming geven
– Hobby bureau naar de logeerkamer
– Dozen uitzoeken op de logeerkamer en de rest naar zolder brengen
– Fotolijstjes in huis vullen

Financieel
– Elke maand 30,- overzetten naar de spaarrekening
– Leningen afbetalen
– Spulletjes die ik zelf niet meer gebruik verkopen en die opbrengst sparen
– Administratie goed geordend in mappen

Beauty
– Elke dag mijn make-up er netjes afhalen en mn huid verzorgen
– Meer aandacht aan m`n nagels/handen/voeten besteden (insmeren goede manicure etc, weekelijks) (0-52)
– Een make-up tasje maken voor in m`n tas

Voor m`n blog
– Bloggen-Bloggen-Bloggen
– Een domeinnaam (.nl) aanschaffen
– Al mijn nagellak swatchen voor de site
– 50 bloglovin volgers
– 300 blogposten online aan het einde van het jaar

Zo dit is mijn lijst voor 2014, er zullen misschien nog wat dingetjes bijkomen maar dit is wel mijn lijstje tot nu toe!

Wat wil jij absoluut bereiken of doen in 2014?

getagged:, , ,

6 thoughts on “Bucketlist voor 2014

  1. anothertool 31 december 2013 om 09:15 Reply

    Ik wil ook minstens 10 kilo afvallen volgend jaar, liefst 15. Dus als je tips hebt voor het afvallen, zijn die altijd welkom hier! Ik denk wel naar een diëtist te gaan, omdat ik toch gezond moet blijven eten met mijn Crohn. Vroeger was mijn manier van afvallen gewoon niet eten, niet echt gezond he!
    En over dat wratje, ik had dat jaren geleden ook op mijn vingers (verschillende) en ik had ook zo’n thuiswrattending gekocht. Doe dat niet bij jezelf, want dat doet zoveel pijn dat je dat niet zelf kan, dus zorg dat iemand anders dat doet en bereid hem voor op het feit dat je hem/haar een dag gaat haten! Of je kan gewoon wachten en dan het geluk hebben dat ze vanzelf weggaan, zoals bij mij. Bij mij zijn ze 3 jaar geleden opeens verdwenen en nooit meer teruggekomen!

    • patriciakleijn 31 december 2013 om 09:17 Reply

      Bedankt voor je reactie… afvallen ga ik met de bodieboost methode doen en dat wratje ja heb het met wartner al geprobeerd maar dat werkte niet dus ben bang dat de huisarts aan te pas moet komen…

      • anothertool 31 december 2013 om 09:20

        Ik denk inderdaad dat dat de beste optie is, dan ben je zeker dat ze weg zijn. Dat wartner ding was bij ons ook echt weggegooid geld. En het deed echt pijn vond ik.

  2. Iris - The Beauty Magazine 31 december 2013 om 09:55 Reply

    Jeetje mineetje wat een lijst. Het zou knap zijn al het je allemaal gaat lukken! Fijne jaarwisseling!

  3. Cindy 31 december 2013 om 14:39 Reply

    Ik zou geen zelfzorg-wratspullen halen, zonde van je geld! Ik zou gewoon naar de huisarts gaan voor een stikstofbehandeling (hier spreekt een doktersassistente). En wat een grote lijst, hoop echt dat je het gaat halen. Ik wil er nog 15kg af hebben, dan zit ik op mijn streefgewicht en ik ben er nu dit jaar 32,5kg kwijt geraakt. Primark in Eindhoven is leuk, ik ben er ook een keer geweest en ga er zeker in 2014 nog een keer terug! Veel geluk in 2014!

  4. Milou 31 december 2013 om 14:40 Reply

    Mooie voornemens! Fijne jaarwisseling. 🙂 🙂

Geef een reactie

