Persoonlijke Update!

Vandaag even een kleine update van deze kant. Zoals je gemerkt hebt zijn er wat minder blogposten online gekomen de laatste week (op de kerstlogjes na) dit komt voornamelijk natuurlijk door de kerstdagen, het feit dat Mathieu vakantie heeft en ik op 1 of andere manier dan weinig ergens echt aan toe kom (wat geen ramp is natuurlijk) En doordat ik meestal rond deze periodes vaak in een kleine dip zit, moe, weinig zin om iets te doen, dus even een kleine update van hoe het hier gaat.

Het enige wat me bezighoud is me verheugen op een nieuw jaar waarin we weer gaan knallen. Afgelopen jaar zei ik dezelfde woorden tegen mezelf maar 2013 is voor mij een `faal` jaar geweest. Niks wat ik toen op mijn lijstje had staan is uitgevoerd of bereikt en daar baal ik van en dat soort dingen krijg ik rond deze tijd voor m`n kiezen. Aankomende week staan er wel wat blogjes op de planning en de meeste heb ik op papier staan maar ik moet nog foto`s maken en inplannen dus ik hoop dat me dat gaat lukken, want volgende week begint 2014 en die wil ik goed starten (ookal is week 1 in m`n agenda een kliederboel haha, ik kan niet tegen gestreep enzo)

A.s dinsdag komt mijn 2014 bucketlist op m`n blog die mij een stok achter de moet gaan geven om van 2014 een beter jaar te maken. En ja ik ben echt zo`n type die een nieuwe week of een nieuw jaar nodig heeft om op te starten (stom eigenlijk)
Ja ik ben echt toe aan een nieuw jaar, nieuwe kansen en tijd voor veranderingen!!

Er zal volgend jaar in de blogposten ook wat gaan veranderen..
– Het fotodagboek zal Weekly Diary gaan heten maar zal wel gewoon op zondag online blijven komen
– De bodieboost updates gaan verplaatsen van maandag naar vrijdag

Verder ga ik proberen om de dag een blogje te maken zonder vaste onderwerpen, het is niet voor niks een personal blog en zal ik veel met mijn bucketlist aan de gang gaan om 2014 wel te laten slagen en alle punten af te strepen!

Verder heb ik op het moment niet echt nieuws alleen dat ik erg verlang naar een nieuw jaar vol nieuwe dingen!

Hoe gaat het met jou zo deze laatste dagen van 2013?

getagged:

2 thoughts on “Persoonlijke Update!

  1. Cindy 29 december 2013 om 21:18 Reply

    Ik heb ook vakantie, ben wel een beetje van slag, maar ik heb veel te doen thuis qua klusjes en dat komt dan wel goed. Gisteren heb ik aan mijn blog gewerkt en wat artikelen voor gewerkt. Maar ik ben blij als de kerstzooi uit huis zal zijn. Ik heb een kleine bucketlist voor volgend jaar, dat komt morgen op mijn blog šŸ˜‰ (mocht je niets te doen hebben, die kan je dus lezen)

    • patriciakleijn 29 december 2013 om 21:29 Reply

      De mijne komt dinsdag ik kom morgen zeker even bij je langs!

Geef een reactie

