Het dankbaarheid Project #2 (2013)

thankful project title

We komen al bijna aan het einde van 2013 en het is (bijna) altijd fijn om even terug te blikken op je jaar (of leven). Ik kwam via via de tag The Thankful Project tegen maar ik wil hem graag in het Nederlands hier doen. Het project is gebaseerd op te kijken naar je leven maar ik heb besloten om hem per jaar te gaan, dus ik kijk nu terug naar 2013 (dit hoeft dus niet). Vorige week kwam deel 1 online en vandaag is het tijd voor het tweede deel.

15. Een ergenis
Mensen die (terwijl ze het zelf weten) toch hun gelijk willen halen.

16. Iets wat je bezit
Nog altijd dankbaar voor het feit dat ik een lekker huisje heb met een lieve vriend en lieve huisdieren.

17. Een kamer
Ik ben veel in de woonkamer te vinden gewoon omdat ik dat een fijn hoekje vind ik mijn pc daar staat

18. Een keuze
Keuzes maken dat haat ik en ik vermijd ze dan vaak ook, maar daar wil ik aankomend jaar zeker verandering in brengen. Voor mezelf en m`n gezinnetje kiezen dat staat voorop

19. Een boek
Ik ben heel blij met de boeken van Heleen vreeswijk en Chantal van Gastel

20. Iets over je geliefde of beste vriendin
Dit jaar weer in contact gekomen met mijn beste vriendin van het VMBO, het is niet meer zoals vroeger maar ben toch blij dat het contact weer hersteld is.

21. Iets wat makkelijk voor lief wordt genomen
Dat we beide gezond het jaar weer doorgekomen zijn

22. Een verwachting
Ik leg de lat altijd te hoog waardoor ik mezelf voorbij loop en ben aan het leren dit los te laten en meer spontaan te leven..

23. Iets wat je hebt gezien
Dit jaar heb ik eindelijk de Eiffeltoren mogen zien, iets wat al jaren op mijn lijstje staat.

24. Een fysieke eigenschap die je hebt
Waar ik niet dankbaar voor ben maar toch bezit, stresskip en daardoor vaak erg ongeduldig kan zijn

25. Iets wat je weet
Dat ik van 2014 `mijn` jaar ga maken!!!

26. Kritiek die je hebt ontvangen
Dat ik teveel stress en te weinig aan mezelf denk.. dit is dus een punt wat verbeterd moet gaan worden.

27. Een simpele voldoening
Lekker computeren, werken aan m`n blog, winkelen, rondje door het bos met mooi weer, een lach op het gezicht van vriendlief, een leuke film.. zo zijn er heel veel kleine dingetjes die me steeds blijer maken.

28. Schrijf over alles wat je zelf wilt waar je nog dankbaar voor bent.
Verder ben ik dankbaar dat we weer een jaartje door hebben mogen gaan, dat ik de 9 jaar samen met Mathieu heb bereikt en dat na een stress periode van zieke katten we allemaal weer op de rit zijn en vol goede moed het nieuwe jaar in gaan.

Waar ben jij dankbaar voor het afgelopen jaar?

getagged:,

One thought on “Het dankbaarheid Project #2 (2013)

  1. Cindy 28 december 2013 om 13:32 Reply

    Ja, de boeken van Chantal van Gastel, ik heb ze allemaal in huis, leest lekker weg!

Geef een reactie

