Kerst 2013

Eerder pakte ik op kerstavond al Twitkerst uit, dit kan je hier lezen, maar uiteraard hebben wij ook kerst met familie gevierd en vandaag een kleine samenvatting van onze dagen.

Eerste kerstdag hebben wij bij Mathieu zijn moeder, stiefvader en zusjes gevierd. We hebben eerst zijn zusje gehaald en toen door. Lekker wat te drinken met wat lekkers en daarna de cadeautjes uitgepakt. Na dat alles zijn we lekker met z`n allen gaan eten, zijn moeder had een heel gangen menu gemaakt met fruitcocktails, soep en allerlei ander lekkers. Het was een geslaagde avond en wij waren rond 02:00u s`nachts pas thuis.

Dit zijn de cadeautjes die ik heb gekregen en ben er super blij mee!

De 2de kerstdag hebben wij thuis gehouden. Eerst hebben we lekker uitgeslapen en rond 14:30 waren mijn ouders hier. Lekker wat gedronken ook met een stukje cake en we hebben daarna lekker gegeten. Om het af te sluiten nog een leuke kerstfilm gekeken Deck The Halls.

Ik krijg van het gastouderbureau waar ik werk verder geen kerstpakket dus ik had nergens op gerekend, maar ik kreeg toch van mijn gastgezin nog een lief gebaar. Deze ICI Paris cadeau bon. Super lief natuurlijk.

Onze kerstdagen zijn geslaagd en nu op naar de jaarwisseling…!

Hoe waren jou kerstdagen?

getagged:

One thought on “Kerst 2013

  1. Sas 27 december 2013 om 16:06 Reply

    Wat een leuke foto’s! Ik heb ook een fijne kerst gehad, op naar 2014!

Geef een reactie

