Beautykast opgeruimd!

Soms zie je door de bomen het bos niet meer, nou ik zag door de spullen m`n kast niet meer. In het begin kocht ik veel beauty spullen alleen onder het mom van `dit kan ik reviewen voor m`n blog` Nou dat is natuurlijk de stomste reden om iets te kopen. Daar ligt dan een hoop spullen die ik nooit gebruik en alleen voor een swatch heb open gemaakt. Zonde natuurlijk. Ik besloot van de week deze kast op te ruimen en echt keuzes te maken, nou ik kan je zeggen er is een hele hoop uit de kast! Kijk snel mee naar wat er nog van mijn stash over is.

Ik heb de `beauty`malm kast van Ikea met 6 lades. Deze is nog steeds te koop voor €109,- (ik had hem in de sale gekocht voor €79,-) Ik heb sommige inhoud ook van lade verwisseld zodat het beter past.

Bovenop en de 1ste lade

  

2de lade

 

3de lade

 

4de lade

 

5de lade

 

6de lade (deze was na het ruimen helemaal leeg)

Ik ben super blij dat ik dit heb gedaan en ik heb nu weer overzicht, ruimte en geen spullen meer die ik niet gebruik. De spullen die nog dicht zitten ga ik proberen te verkopen of geef ik weg (denk aan nagellak, make-up ongeopend etc.) en spullen die niet goed meer zijn ofzo die gooi ik gewoon weg.

Heb jij je stash weleens uitgezocht?

getagged:, ,

4 thoughts on “Beautykast opgeruimd!

  1. Laura 21 december 2013 om 12:47 Reply

    Ziet er heel netjes uit!

  2. Cindy 21 december 2013 om 14:21 Reply

    Ik ruim regelmatig mijn make-up stash “op”. Maar die lade met je föhn vind ik wel handig, mijn föhn zit vaak in de knoop met de bedrading van mijn krultang en ik heb overal haarfrutsels liggen..

  3. Marieke 22 december 2013 om 11:55 Reply

    O heeeeeerlijk hè? Zo grondig opruimen! Ik heb gisteren nog de hele keuken omgekeerd! Alles uit de kastjes, sopje erover en weer NETJES erin terug. Mijn vriend kijkt me dan aan alsof ik gek ben geworden, maar ik vind het heerlijk 🙂

  4. blogsvanmiranda 22 december 2013 om 12:04 Reply

    Netjes opgeruimd hoor, fijn dat je dan weer overzicht hebt.

Geef een reactie

