Onze kerstkaarten voor 2013

Kerstkaarten geven mij altijd stress. Wie wel, wie niet of je krijgt onverwachts nog kaarten van mensen die je zelf geen kaart heb gestuurd (omdat je niet verwacht daar nog wat van te horen) Ik maak elk jaar een lijstje met wie ik stuur en streep dan af van wie ik wat heb gehad. Vandaag laat ik zien welke kaartjes wij dit jaar hebben verzonden! 

In het begin van het jaar heb ik zelf wat kaartjes gemaakt voor dichtbij staande familie en ik kocht ook nog 3 doosjes voor verdere familie en vrienden.

Dit zijn de handgemaakte kaartjes die ik zelf gemaakt heb.

En dit zijn de kaarten die we hebben gekocht. Ze komen van de action en ik vond ze er wel super fleurig uitzien toch!

Heb jij kerstkaarten gestuurd dit jaar?

getagged:,

3 thoughts on “Onze kerstkaarten voor 2013

  1. iliveformydreams 20 december 2013 om 07:30 Reply

    Wat een leuke kerstkaarten, vooral de onderste!

  2. jackie 20 december 2013 om 13:55 Reply

    wat een vrolijkerds.
    En toch gaaf he die zelf gemaakte…

  3. blogsvanmiranda 22 december 2013 om 12:13 Reply

    Vorig jaar geen kaarten verstuurd en dit jaar gewoon simpele goedkope kaarten. Flink geselecteerd in de mensen waar ze naar toe gingen. Maar wat zijn je eigen gemaakte kaarten gaaf zeg!

Geef een reactie

