Het dankbaarheid Project #1 (2013)

thankful project title

We komen al bijna aan het einde van 2013 en het is (bijna) altijd fijn om even terug te blikken op je jaar (of leven). Ik kwam via via de tag The Thankful Project tegen maar ik wil hem graag in het Nederlands hier doen. Het project is gebaseerd op te kijken naar je leven maar ik heb besloten om hem per jaar te gaan, dus ik kijk nu terug naar 2013 (dit hoeft dus niet). Dus lees lekker mee…. (dit is deel 1, deel 2 komt volgende week)

1. Een persoon
Op deze plek staat toch zeker mijn vriend Mathieu, ondanks onze verschillen houd ik enorm veel van hem. Ik kan me eigenlijk geen leven zonder. Ik leer van hem, hij gunt me alles en is er voor me als ik het nodig heb.

2. Een rol die je speelt 
Ik speel nu de rol van vriendin, gastouder, dochter, nichtje en dat bevalt me wel! Uiteindelijk zou ik de rol van Vrouw van Mathieu erg graag op me nemen.

3. Een plek
Thuis. Ik ben nergens zo graag als thuis, hier kan ik mezelf zijn zonder dat andere op me letten, m`n rommeltjes laten slingeren en niemand die er wat van zegt noem maar op!

4. Een ervaring
Een bezoekje gebracht aan parijs, hier wil ik al heel lang heen en in een kort weekend met nog veel meer plannen heeft Mathieu toch tijd gemaakt om een bezoekje aan de Eiffeltoren te maken!

IMG_7674

5. Een talent wat je bezit
Een talent heb ik niet echt, ja ik heb een talent om me overal druk om te maken haha maar of dat nou een talent is om dankbaar voor te zijn???

6. Een mislukking 
Een gezin verliezen waar je als gastouder alles voor hebt gedaan en gewoon aan de kant wordt gegooid. Goede inkomstenbron weg, het is misschien niet zo maar het voelt wel als falen/mislukken.

7. Een baan
Ik  ben nu weer werkzaam als gastouder bij een leuk gezin en een lief meisje van bijna 2 jaar! Ik heb het heel erg naar mijn zin en hoop dat ik hier voorlopig nog kan blijven.

PhotoGrid_1384617328873

8. Woorden
Gezond, Houden van, Dankbaar, voldoening. Dit zijn wel woorden die mij blij maken

9. Een foto
Ik maak veel foto`s, als we weggaan, met mn telefoon of anders maar deze foto is toch wel DE foto van het afgelopen jaar (in parijs) Allebei erg moe maar toch nog even de Eiffeltoren bewonderen en alles wat daar omheen staat.

20130622_205223

10. Een herinnering
Een dagje met vriendinnetje Lianne, Mathieu en m`n ouders naar Scheveningen!

11. Iets wat je hebt geleerd
En dat is nog steeds iets waar aan gewerkt wordt en dat is dat je het niet iedereen naar de zin kan maken hoe goed je ook je best doet. En echt naar je eigen gevoel moet luisteren…

12. Een kans
Die ik heb gekregen om weer als gastouder aan de slag te gaan en te doen wat ik graag wil.

13. Een vermogen
Dat we gezond zijn, dat ik een super lieve vriend heb en dat we lekker ons eigen plekje hebben.

14. Een zegen
Dat we ondanks alles 2013 weer goed zijn doorgekomen zonder vreselijke dingen te hoeven meemaken!

Dit waren de eerste 14 vragen, volgende week komen de andere vragen dus kom zeker terug 😀

Waar ben jij dankbaar voor uit 2013? of gewoon in je leven tot nu toe?

getagged:,

5 thoughts on “Het dankbaarheid Project #1 (2013)

  1. Cindy 19 december 2013 om 08:30 Reply

    Wat een leuke terugblik van 2013! Alleen één dingetje: Je hebt talent verkeerd geschreven, het is met een t op het eind 😉 Ik kom ook nog met een dankbaarheidslijstje/terugblik van 2013 op mijn blog.

  2. jackie 19 december 2013 om 10:20 Reply

    Mooi overzicht, met zeker mooie dingen om dankbaar voor te zijn…

  3. Jess 19 december 2013 om 14:12 Reply

    Fijne lijst. Naar je eigen gevoel luisteren kan soms best lastig zijn. Op naar een mooi 2014.

  4. Tamara 19 december 2013 om 21:39 Reply

    Leuke tag en mooie momenten!

Geef een reactie

