Interesses/hobby`s die veranderen?


Interesses/hobby`s noem maar op. Dit kan veranderen toch? Ik loop zelf namelijk op het moment met een groot dilemma. Ik voel dat bepaalde dingen uit m`n leven lijken te verdwijnen en dan heb ik het over de interesses n.a.v. m`n hobby`s. Ik vind het enorm leuk om te bloggen en waar ik vroeger uren lang kon scrappen, heb ik het nu al maanden weer niet aangeraakt (op een enkel kaartje na) en dit voelt vervelend, een soort van schuldgevoel haast. Ik heb zoveel spullen staan (ook dure aparaten) en het verstoft op het moment gewoon, ik kan me er niet toe zetten om iets te gaan zitten knutselen. M`n gedachtes gaan nu meer uit naar make-uppen, bloggen, interieur enzo. Maar dan het dilemma, wat doe ik met al die spullen. Het staat nu pontivokaal in onze woonkamer. Verkoop ik het? verloot ik het? of maak ik boven op de logeerkamer ruimte om het daar te plaatsen zodat als ik (ooit) weer zin krijg om dan daar te gaan knutselen? maar als het naar boven gaat, komt het er dan ooit nog wel van?
Zal ik spijt krijgen als ik de spullen weg doe?
Op dit moment weet ik het even niet en laat ik het voor als het is maar ik zal toch een besluiten moeten gaan nemen. Ik loop er dagelijks letterlijk tegenaan en ik heb geen idee wat te doen!

Sorry voor dit onverwachte korte blogje maar het waren even gedachtes die ik van me af moest hebben en wilde delen en om misschien tips te krijgen van jullie!! Maar hè daar is dan ook mijn blog weer handig voor he hihi!

Hebben jullie dit weleens meegemaakt? En wat heb jij daar toen aangedaan? heb je er tot nu toe spijt van?

2 thoughts on “Interesses/hobby`s die veranderen?

  1. Cindy 17 december 2013 om 20:11 Reply

    Aah ja, ik ben een hele tijd in de ban geweest van cupcakes bakken.. Met het gevolg dat de rolfondant nog net niet groen is uitgeslagen. Een grote bak van Ikea staat in onze voorraadkast met allemaal spulletjes om cupcakes te maken, maar ik doe er niets meer mee. Misschien dat ik dat ga verkopen via Marktplaats ofzo (zonder de rolfondant uiteraard). En een oude hobby heb ik sinds een tijdje weer opgepakt: sieraden maken. Alhoewel, dit najaar heb ik nog maar 1 armbandje gemaakt. Het bloggen neemt bij mij ook veel tijd in beslag, maar dat vind ik wel superleuk om te doen! Leuke blog heb je! Ik volg je nu via Bloglovin’ (ps: ik heb een winactie online staan, doe je mee?)

  2. jackie 19 december 2013 om 11:07 Reply

    ik ken het,
    na een jaar echt niets doen heb ik dit jaar weer eens wat gedaan,
    niet zo veel als vroeger, toen was ik er elke dag mee bezig..

    Misschien gewoon eens gezellig een dagje plannen, dan doe je weer eens wat…

Geef een reactie

