Bodieboost week 5 -update-

Bodieboost update5

Zo we hebben weer een week bodieboost erop zitten. Het was op zijn zachts gezegd en bagger week. Ik heb mij vanmorgen ook gewogen want ik werd er erg onzeker van of het echt zo slecht ging als ik me voelde. Hoe is verder mijn DOcember gegaan?

Ik was afgelopen week erg moe, kerstdrukte, teveel jokers naar binnen gewerkt en nog meer van dat alles.
Ik was 0,1kg aangekomen dus dat viel wel mee gelukkig.

DOcember

1454707_747743275255180_1370647631_n

Dag 9
Geen echte work-out gedaan, alleen het huishouden en tig x de trap op en af!
Dag 10
7 glazen naar binnen gewerkt (wel met een hoop moeite)
Dag 11
Ik was op het werk dus echt uitgebreid was het niet, wel nam ik een extra boterham! En het gevoel van bijna weekend (vakantie) zat er zeker in
Dag 12
Tijd voor mezelf genomen, lekker samen met Mathieu op de bank een film gekeken
Dag 13
Ik heb op mijn werk gezegt dat mn baas leuke gympen had gescroord!
Dag 14
Nou dit is niet gelukt, we hadden een verjaardag, met het avondeten heb ik dan alleen groentesoep genomen en een salade
Dag 15
Deze luister ik elke dag dus ook vandaag!

Deze week heb ik lekker vakantie dus ik kan mij weer lekker even gaan focussen op Bodieboost en alles waar ik tijdens werkdagen geen tijd of puf voor heb! Lets Boost!!!

Hoe is jou week gegaan?

getagged:,

One thought on “Bodieboost week 5 -update-

  1. jackie 16 december 2013 om 14:43 Reply

    Go Girl !!!

Geef een reactie

