Fotodagboek #17 (Kerst, kerst en kerst)

1

Afgelopen week was niet zo heel druk. Ik heb me vooral bezig gehouden om het huis in kerstsfeer te brengen, de kerstkaarten te schrijven, werken en afgelopen zaterdag hadden we nog een verjaardag. Dus deze week niet zo heel veel foto`s!

Maandag
Ik ging verder met de kerstspullen, we hadden vrijdags de boom al opgezet maar doordat we geen lampjes hadden en het hele weekend weg waren heb ik hem maandag afgemaakt en de rest van het huis ook. (lees hier het blogje)
tussendoor lekker lunchten 🙂 en s`avonds genieten van een mooie lucht.

2 20131209_120659 20131209_164805

Dinsdag
Ik besloot alvast een begin te maken aan de kerstkaarten en voordat ik het wist was ik al klaar ermee! 28 kaarten geschreven en in een envelop gedaan! Later kocht ik zegels ervoor en ze gaan maandag of dinsdag op de bus!

20131210_164859

Donderdag
Krabben voordat ik naar mn werk moest en s`avonds keek ik samen met Mathieu de film Matilda, al vaak gezien maar hij blijft leuk!

20131211_064808

20131212_203910

Vrijdag
Deze dag was het enorm mistig toen ik naar mn werk reed maar ook toen ik terug de dam weer overging reed ik zo de mist in. Daarna de boodschappen in huis gehaald . Kijk ook even hoe leuk dat dienblad is dan.. bij de DA voor €7,99

20131213_144901 IMG-20131213-WA0013 IMG-20131213-WA0014

Zaterdag
We hadden een verjaardag van Mathieu zijn stiefvader en Mathieu kwam zelf ook pas 12u thuis van zijn werk dus we hebben weinig gedaan, de verjaardag was wel gezellig!

Vandaag hebben we een relax dagje, Mathieu is met zijn laptop bezig en ik met m`n blog en tussendoor wat huishouden enzo!

Aankomende week wordt ook een rustig weekje want ik heb namelijk vakantie, dus ik ga mij bezig houden met Twitkerst, kerstvoorbereidingen, bodieboost en uitslapen haha!
Ik wens iedereen een fijne zondag en een mooie week toe!

Hoe was jou afgelopen week?

2 thoughts on “Fotodagboek #17 (Kerst, kerst en kerst)

  1. Debbie 15 december 2013 om 17:02 Reply

    Lekker zo,n broodje met gebakken ei…
    Hier best wel druk geweest zoals de laatste tijd vanwege de zwangerschap. Van alles regelen en natuurlijk shoppen… Tussendoor nog werken, en ook nog wel rust houden…

  2. jackiedeklerk 16 december 2013 om 09:38 Reply

    dat broodje ei ziet er lekker uit, ik weet wat ik straks ga eten….
    En krabben, zo erg was het hier nog niet.. Gelukkig..

    Fijne vakantie….

Geef een reactie

