The Christmas TAG

images

Als we dan toch bezig zijn met de kerstblogjes, leek het me vandaag leuk om The Christmas Tag te laten zien. Ik kwam deze tegen bij thebeautymagazine en ik vond het wel toepasselijk zo richting de kerst.

Oogschaduw met kerst: zilver of goud?
Zilver, ik ben niet zo van goud en heb in mijn kleding en sieraden ook zilver dus ik zou een mooie zilverkleur op m`n ooglid doen en daarboven een mooie bruinkleur.

Echte kerstboom of een valse?
Wij hebben een neppert. Ontzettend handig vind ik want na de kerst stop je hem in de doos en volgend jaar pak je hem zo weer. Een echte boom daarintegen ruikt natuurlijk wel erg lekker! maar ik ga toch liever voor een valse!

Favoriete Kerstliedje?
Op dit moment is dat Nick & Simon met Santa`s Party

Favoriete Kerstfilm?
Zeker te weten Jingle All The Way met Arnold Schwarzenegger

Uiteten of zelf koken?
Ik ga liever ergens eten, ik kan erg gestresst raken als mensen blijven eten (met een grote groep) dus ik eet liever bij iemand anders.

Kerstfeestjes: Organiseren of bezoeken?
Dit is hetzelfde verhaal als met het eten, ik bezoek ze liever 😉

Favoriete cadeau om te krijgen?
Check voor de uitgebreide versie mijn wishlist, maar ik vind Blond Amsterdam, essie lakjes en hobbyspulletjes erg leuk!

Leukste kerstervaring tot nu toe?
Ik denk ik 2007, toen woonde we net samen en dat was ons eerste kerst in ons huisje! We hebben niet wat speciaals gedaan maar het geeft toch een lekker gevoel om het je eigen feestje noemen.

Witte kerst: Ja of nee?
Liever wel, maar aangezien ik moet werken rond kerst.. liever niet haha!

Kleuren in de kerstboom?
Wij hebben tot nu toe altijd zilver/zwart en rood gehad en dit jaar is hij zilver/zwart met blauw

images (1)

Jurkjes of winterse truien?
Geef mij maar een lekkere winter trui, ik ben niet zo van de jurkjes en rokjes.

Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?
Meestal slaap ik tot 9u als ik niet hoef te werken, ik wordt het liefst wakker zonder wekker maar ja wie niet!

Cadeautjes geven of krijgen?
Ik vind het super leuk om cadeautjes te kopen en te zien hoe blij iemand er mee is, maar daarintegen vind ik cadeautjes krijgen natuurlijk ook erg leuk.

Zo dit was het einde van de TAG, als je het leuk vind mag je hem natuurlijk overnemen. Ik zou het leuk vinden als je het even meld, want dan kom ik zeker even bij je langs!

getagged:,

Geef een reactie

