Bodieboost Dagboek

DSCN5150

Naast het gewone boek van Bodieboost is Charlotte ook met een dagboek uitgekomen een paar weken terug. Ik heb hem nu 3 weken ingevuld en vandaag vertel ik jullie wat het voor boekje is en of het helpt bij het BB avontuur.

Het boekje kun je o.a. bij bol.com halen voor €4,95 dat is natuurlijk een heel fijn prijsje. Je kan in het boekje 6 weken vooruit, op zich vind ik dat wel jammer want het gewone boek is gebaseerd op 10 weken dus dat komt niet zo heel mooi uit.

DSCN5151kopie

Het dagboek begint met een uitleg e vervolgens kun je gegevens gaan invullen, er komen bijvoorbeeld vragen naar boven als `hoe is je huidige situatie, wat zijn je doelen, wat zijn je motivaties etc. Hier ga je eerst op je gemak antwoord op geven. Daarna is het tijd om je doelen te bepalen, je gewicht en cm`s te noteren, je kan hier je before foto`s ook in kwijt.

DSCN5153kopie

Dan kan het gaan beginnen, dagelijks vul ik aan het begin van mijn dag in wat ik ga eten, wanneer geef ik mijn motivatie level aan! Daarbij luister ik de wake-up call waardoor je meer gemotiveerd wordt voor die dag en gaat het lekker soepel. Je kan er voor kiezen om de vakjes in te vullen als je iets hebt gegeten maar ik vind het makkelijker om aan de hand daarvan mijn dagmenu te maken. Wel vul ik pas een vakje in als ik wat gedronken heb.
S`avonds voor het slapen gaan vul ik mijn dankbaarheidslijstje in en hoe mijn dag is gegaan.

DSCN5154kopie

Er staan ook handige tips en inspirerende quotes in om je de weken door te laten komen.

DSCN5155kopie

Ik vind het boekje erg handig werken en het geeft ook een goede start van de dag. Even bewust ervan zijn dat er weer een nieuwe BB dag voor de deur staat en wat er gegeten gaat worden.
Ik vind het een hele aanrader en ik denk dat ik het hierna het boekje nog wel een keer zal aanschaffen om ermee door te gaan. Uiteraard kun je denken dat je na die 6 weken de handigheid wel te pakken hebt maar er hoeft hier maar iets mis te gaan en ik ben gelijk uit ballons dus dit boekje is dan wel mooi meegenomen.

Wat is jou mening over het Bodieboost dagboekje?

getagged:,

One thought on “Bodieboost Dagboek

  1. […] het succes van haar gewone bodieboost boek `slank en fit`en haar dagboek is er van Charlotte Willems nu ook het Bodieboost Kookboek. En niet zomaar een kookboek, maar […]

Geef een reactie

