Bodieboost week 4 -update-

bodieboost update42

Zo het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe bodieboost update! Het is inmiddels december en op de BB-community doen we aan DOcember! vandaag vertel ik wat het inhoud en hoe het met mijn bodieboost avontuur gaat!

Wat is de Docember
Op de community van Bodieboost heeft Robin deze maand de DOcember ge-introduceert Hierbij het overzicht van deze maand en wat het inhoud.
Ook zitten er een paar kleine `regeltjes`aan en dat is o.a. dat je je minimaal 2weken niet mag wegen, ik heb besloten om mij maandag de 23ste weer te wegen dus tot die tijd geen afval resltaten maar alleen maar een verslagje van hoe het gaat. Eens kijken hoe dat werkt! Mijn doel voor december is 2kg eraf dus ik hoop dat dat gaat lukken met de kerstdagen in aantocht.

1454707_747743275255180_1370647631_n

 

Dag 1
Toen was ik te laat haha maar ik heb maandag een halfuurtje JustDance gedaan!
Dag 2
Dat heb ik gedaan, toe ik uit bed kwam heb ik Mathieu op zijn werk gebracht en daarna een muziekje opgezet – Marco Borsato met Het Beste Wat Ik ooit had
Dag 3
Dankbaarheidslijstje: – Dat ik kan werken – Goed geslapen – Same wakker worden – Mathieu thuis s`avonds – Goede BB dag gehad
Dag 4
Ik heb wat meer komkommer genomen en dat smaakte prima 🙂
Dag 5
Hier nam ik een stuk chocoladeletter en een chocolade muntje
Dag 6
We waren het weekend niet thuis maar Mathieu nam wat lekkers mee voor de koffie en ik besloot niks te nemen en af te wachten wat er te eten was 🙂
Dag 7
Dit is gelukt, we gingen om half 2 `uchuch` en ik werd rond half 10 wakker!
Dag 8
Waarom ik zo leuk ben? Omdat ik meer mijn eigen mening en wil krijg, Omdat ik me zekerder voel, Omdat ik dingen los kan laten als het niet gaat zoals ik geplant had!

Hoe is mijn afgelopen week gegaan?
Het is op zich goed gegaan, ik heb nog wel steeds moeite met de middag, na de lunch heb ik moeite om zonder snaaien de middag door te komen tot het tussendoortje of avondeten dus dat is wel iets wat ik moet gaan veranderen denk ik! Het drinken blijft een punt. Ik heb een flesje van 500ml en ik krijg er met moeite 2 of 3 leeg en thee dringen, daar denk ik gewoon niet aan, zeker niet als ik alleen ben. Al met al ging het redelijk ook omdat ik best moe was van het werk enzo laat je snel dingen `los` Gelukkig heb ik bijna vakantie, nog 1 weekje werken en dan kan ik me weer wat meer gaan focussen en verdiepen op andere dingen dan werk en huishouden!

Hoe was jou week?

getagged:

5 thoughts on “Bodieboost week 4 -update-

  1. Iris - The Beauty Magazine 9 december 2013 om 08:31 Reply

    Klinkt goed! Je bent erg goed bezig!

  2. jackiedeklerk 9 december 2013 om 11:16 Reply

    ik vind dat je goed bezig bent….
    Drinken is mijn probleem ook hoor….

  3. Laura 9 december 2013 om 12:10 Reply

    Ik las laatst ergens de volgende tip om drinken aan te leren: zet om de tijd (bv halfuur) de wekker van je mobiel en zorg dat je dan wat drinkt. Zelf heb ik er ook heel veel moeite mee, maar ik heb altijd een fles water naast me staan en in mijn tas als ik aan het reizen ben. Misschien helpt dat? Verder goed bezig!

    • patriciakleijn 9 december 2013 om 12:11 Reply

      O wat een goed idee dat ga ik proberen bedankt voor de tip

  4. maloubeld 9 december 2013 om 15:44 Reply

    Leuk om te lezen!

    Ik volg je 🙂

Geef een reactie

