Fotodagboek #16 (Twitsint, Werken en een meidenavond)

2

Zo het is weer zondag, tijd voor een nieuw fotodagboek. Vorige week was ik het vergeten, maar had ook bijna geen foto`s gemaakt. Deze week weer wel wat meer. Er moest gewerkt worden, het was de dag dat we onze twitsint pakketjes mochten open maken en zaterdagavond had ik een meidenavond met mn schoonmoeder en schoonzusjes!

Maandag had ik Mathieu weggebracht en verder een rustig dagje gehouden. S`avonds weer wat gelezen en merk dat ik dan wel beter in slaap val, dus maar proberen dit voort te zetten.

20131202_215350

De rest van de week aan het werk geweest, dus verder niet veel bijzonders meegemaakt. Maar hoe leuk zijn deze pennen van de hema dan :D.

20131203_105626 20131203_084813

 

Woensdag was het de Twitsint dag en mocht ik m`n cadeautjes uitpakken. (lees hier het verslagje)

PhotoGrid_1386173213881kopie

Ik was vrijdag begonnen met de kerstspullen maar we konden nergens de lichtjes vinden voor de boom, dus zaterdag heb ik deze eerst bij Xenos gehaald. 100 lichtjes voor €5,99

IMG-20131207-WA0004

Zaterdag vertrokken we naar Vlaardingen, Mathieu moest de flightsimulator bij zijn stiefvader op de computer zetten en ik had met m`n schoonmoeder en schoonzusjes een meiden avond. Eerst zijn we naar het winkelcentrum geweest, daarna wat wezen eten bij Boris beer en als afsluiter naar de film Mannenharten geweest. Het was een gezellig avondje.

3

We zijn blijven slapen en vanmorgen zagen we 2 van deze vogels in de bomen zitten hierachter. Verder vandaag een dagje in Vlaardingen vertoeven en vanavond weer naar huis want dan is het weekend weer voorbij.

1

Aankomende week hebben we een gewone werkweek, de kerstspullen afmaken, cadeautjes in orde maken en het weekend hebben we een verjaardag. Ik wens iedereen een fijne zondag verder.

Hoe was jou week?

3 thoughts on “Fotodagboek #16 (Twitsint, Werken en een meidenavond)

  1. Debbie 8 december 2013 om 16:24 Reply

    Wauw die laatste 3 foto,s zijn echt vet mooi.
    Ik heb een fijne week gehad, zelfs mijn vriendin die ik niet veel zie vanwege de afstand kwam een dagje langs.

  2. Fashiable | Nanne 8 december 2013 om 20:57 Reply

    Wat een mooie foto’s heb je gemaakt van de vogeltjes. Die zitten ook veel bij mij in de achtertuin in Rotterdam, maar zitten net te ver weg om zulke foto’s te maken. Fijne week alvast!

  3. jackie 9 december 2013 om 13:56 Reply

    wat een leuke vogeltjes…
    Meidenavond, heerlijk…..

    Werkse deze week,
    xoxo

Geef een reactie

