Onze kerstplannen dit jaar!

Christmas gift on defocused lights background

Sinterklaas is inmiddels het land uit en dan begint het kerstvirus hier. Familie bezoekjes, cadeautjes aanschaffen, kerstkaarten schrijven noem maar op. Om niet alles op het laatste moment te doen maak ik voor mezelf vaak een kleine planning zodat we in moment van stress of onwetendheid daaraan vast te klampen haha.

– Als het een beetje meezit dan zetten wij a.s vrijdagavond 7 dec. de kerstversiering op in huis (als Mathieu op tijd thuis is voor zijn werk) Vaak het weekend na sinterklaas 😉
– Op maandag 16 december wil ik alle kerstkaarten de deur uit hebben dus voor die tijd moeten ze geschreven en eventueel gemaakt zijn.
– Ik probeer de kerstcadeautjes vaak via internet te bestellen (hier komt nog een artikeltje over) dus dit zal ook in de week van 16 december gaan gebeuren zodat ze op tijd geleverd kunnen worden.
– De eerste kerstdag 25 dec. Vieren wij kerst bij m`n schoonmoeder, met cadeautjes en lekker wat eten en gezellig samen zijn.
– De tweede kerstdag 26 dec. zijn we thuis en komen mijn ouders gezellig bij ons eten s`avonds.
– Op oudjaarsdag moet ik helaas gewoon werken maar echte plannen hebben we nog niet. We kunnen niet echt van huis omdat onze kater Minoes heel erg bang is van vuurwerk. We willen kijken of hier iets van een middeltje voor is dat hij wat rustiger is, dus als iemand tips heeft?

Tussendoor moet er ook nog gewoon gewerkt worden, gelukkig heb ik de week van 16 dec. een weekje vrij en de week erna hoef ik alleen op dinsdag te werken dus hoeft er zoals het er nu uitziet weinig gestrest te worden. Behalve nog kijken wat er 2de kerstdag gegeten gaat worden hihi!

Hoe zien jou dagen naar de kerst toe en de kerstdagen eruit?

3 thoughts on “Onze kerstplannen dit jaar!

  1. Deborah van den Berg 7 december 2013 om 14:51 Reply

    Handig, zo’n grove planning!

  2. Aurelienne 7 december 2013 om 15:53 Reply

    Zo’n strakke planning, haha. Ik woon nog bij mijn ouders thuis dus de weken voor kerst zijn voor mij gelukkig niet zo heftig.

  3. BeautyblogLaura. 8 december 2013 om 12:57 Reply

    Leuke planning! En ik zie echt uit naar Kerst! xx

Geef een reactie

