#Twitsint 2013

20131128_130410kopie

Vorig jaar deed ik mee met de twitkerst op twitter.. dit jaar ook, maar ik was ook optijd om mee te doen aan de Twitsint versie. Ik meldde me aan en toen was het begonnen. Lootje inleveren, lootjes trekken, cadeautjes bij elkaar zoeken en afwachten wanneer je eigen pakketje komt. 28 november kwam mijn pakketje binnen en toen was het wachten geblazen want de afspraak was dat we 4 december om 21:00u gezamelijk (via twitter) de pakketjes zouden openen.

Nou dat wachten dat was nogal een ding hihi elke dag kwam ik de kamer binnen en zag ik de pakketjes liggen, maar ik heb ze dicht kunnen houden tot 4 dec. 21:00u. Vandaag laat ik zien wat ik gekregen heb van de Twitsint.

PhotoGrid_1386173213881kopie

– Chocolade munten
– Essence Mini Lipgloss set
– Chocolade maskertje
– Setje oorknopjes
– Setje kaarten
– Notitieboekje, 2 notepads
– Bookmark
– 3d stickers
– Peel Off stickers
– Paperpad

Ik vind de cadeautjes echt super leuk, vooral de kaarten zijn echt heel leuk. De lipgloss set van essence ben ik ook erg blij mee want deze hadden ze hier niet meer en een maskertje is altijd lekker natuurlijk.

Ik wil mijn Twitsint heel erg bedanken voor al het moois.

Heb jij meegedaan aan twitsint?

getagged:,

3 thoughts on “#Twitsint 2013

  1. Iris - The Beauty Magazine 5 december 2013 om 08:19 Reply

    Leuke cadeautjes!!

  2. jackie 6 december 2013 om 09:42 Reply

    heerlijk zo’n extra sinterklaas verassing..
    Veel plezier met je cadeautjes…

  3. […] Woensdag was het de Twitsint dag en mocht ik m`n cadeautjes uitpakken. (lees hier het verslagje) […]

Geef een reactie

