Bodieboost week 3 -update-

Bodieboost update3

Zo, mijn 3de week Bodieboost zit erop. Deze week heeft het bodieboost dagboek me erg geholpen en zeker ook de wake-up call van Charlotte op haar site.

Heel de week ging het goed, ik heb me netjes aan de families gehouden, 2 jokers genomen. Wel wat stress gehad omdat we ineens sinterklaas gingen vieren bij m`n schoonvader maar ook daar is het gelukt, er stonden chocolaatjes op tafelen kruidnoten maar ik hem geen behoefte gehad om daar iets van te nemen. Wel heb ik een stukje taart genomen en verder heb ik me in de hand gehouden.

Een goede week al zeg ik het zelf, want met behulp van het dagboek waar ik afgelopen maandag in begonnen was is er deze week wee 1,2kg af en 1cm verminderd!!!! super blij natuurlijk dus een top motivatie om deze week eer lekker zo verder te gaan. Ik weet dat ik a.s zaterdag een meidenavond heb met mijn schoonmoeder en schoonzusjes waarbij we naar de film gaan dus ik ga proberen deze eek de jokers te laten staan zodat ik zaterdag bij de film wat lekkers kan nemen.

Let`s Boost!

Resultaten
Week 1: -0,7 kg
Week 2: +1,1 kg
Week 3: -1,2 kg

Totaal afgevallen sinds 11 november 2013: -0,8 kg

Hoe was jou week? (als je aan het afvallen bent natuurlijk)

getagged:

3 thoughts on “Bodieboost week 3 -update-

  1. Paola 2 december 2013 om 10:43 Reply

    Wat een goede week! Ga zo door!

  2. jackie 2 december 2013 om 11:05 Reply

    Super….
    Ga zo door….

  3. Iris - The Beauty Magazine 3 december 2013 om 10:07 Reply

    Goed bezig! Ga zo door!

Geef een reactie

