Demake-up Reinigings Gel en Tonic

DSCN5067kopie

Toen de nieuwe producten van Demake-up uitkwamen wilde ik ze graag proberen, maar omdat ik ze best prijzig vind heb ik ze laten liggen. Tot ik vorige vorige week bij de action kwam en ze daar ook zag staan voor de helft van de prijs. Dus ik heb de gok gewaagd en de reinigingsgel en de tonic meegenomen. Vandaag mijn mening over deze 2 producten.

Allereerst vind ik dat de flessen er erg leuk uitzien. Ik houd wel van dit soort verpakkingen. Er zit 200ml in een fles dus dan kan je even vooruit. Bij de Action kosten ze €2,59.

DSCN5068kopie

De dop is zo`n handige druk dop waardoor je dus niet met losse dopjes zit of potjes, ik vind het erg handig werken en je kunt door erin te knijpen goed doseren.

DSCN5073kopie

De geur is ook goed te doen, hij is niet heel erg sterk maar ruikt lekker naar de katoenblad wat erin zit.

De reinigingsgel
Het is echt een gel zoals je ziet, het is de bedoeling dat je je gezicht nat maakt en dan de gel op je gezicht in masseert, dan gaat het schuimen en zo kan je goed je gezicht schoonmaken. Nu schuimen doet hij eigenlijk niet (zoals je op de foto ziet hieronder) maar hij reinigt wel mijn huid. Wat ik minder vind is dat mijn huid er wel op reageert. Hij wordt wat gevoeliger (prikt wat) en voelt droog aan dus dat vind ik wel een minpunt. Verder maakt hij goed schoon en heb je niet veel nodig om je hele gezicht te doen.

DSCN5076kopie DSCN5074kopie DSCN5077kopie DSCN5078kopie

De tonic
Deze doet ook zijn werk goed. Ik doe wat op een wattenschijfje en dan haal ik hem over mijn gezicht. Helaas ook deze prikt op mijn huid en voelt erna trekkerig aan. hij haalt wel netjes alle restjes die erop zitten eraf en mijn huid voelt fris aan.

DSCN5070kopie DSCN5074kopie DSCN5071kopie DSCN5072kopie

Opzich vind ik het fijne producten, ze doen wat ze moeten doen maar het feit dat het mijn huid laat prikken en droog laat aanvoelen vind ik toch wel een nadeel. Ik heb een goede creme nodig erna om mijn huid te hydrateren.

Ken jij de producten van Demake-up? Wat is jou mening?

getagged:

2 thoughts on “Demake-up Reinigings Gel en Tonic

  1. jackie 22 november 2013 om 10:52 Reply

    ik gebruik deze dingen nooit, moet ze eigenlijk ook gewoon niet meer kopen…

  2. Aranka 22 november 2013 om 14:16 Reply

    Wat gek dat het zo’n vervelend effect heeft op je huid zeg.

Geef een reactie

