De boyfriend TAG

20130907_203528_LLSkopie

Na 9 jaar samen waarvan 6 jaar samenwonend zou je denken dat je elkaar door en door kent. Maar is dat ook zo? Met de boyfriend tag kom je daar wel een beetje achter. Ik vroeg Mathieu of hij de vragen wilde beantwoorden en zei gelijk `ik weet niet of ik dat allemaal wel weet hoor, zal wel een hoop fout hebben`. En heeft die het goed gedaan? lees dan snel verder om te zien of Mathieu mij echt zo goed kent na al die jaar.

Het * is voor het antwoord van Mathieu en de – is mijn eigen antwoord.

1. Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
* GTST
– Klopt GTST is wel mijn favoriete soap en daar neem ik om 20:00u ook echt eveneen bankhang halfuurtje voor.

2. Noem iets wat ze niet lust.
* Spruiten
– brrr ja ik krijg de rillingen al bij het woord.

3. Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
* Appelsap en/of Cola
– Ook die klopt, thuis drink ik nooit appelsap maar als we ergens gaan eten wel vaag he!

4. Wat is haar schoenmaat?
* 38/39
– Bijna goed 39/40 hihi

5. Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
* Scrapspullen en Nagellakjes
– Jeps, nagellakjes hebben een hoog verzamelgehalte hier hihi en de scrapspullen met name de magnolia stempels.

6. Wat is haar favoriete broodje?
* Broodje kaas met komkommer
– Jeej altijd bij de pomp als we daar een broodje halen hihi maar thuis of op m`n werk maak ik het ook regelmatig!

7. Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon.
* Patat
– Ja heel erg maar dat zou ik zo doen maargoed hihi laat bodieboost het maar niet horen hihi (1x p/w is toegestaan toch)

8. Wat is haar favoriete ontbijtje?
* Verschilt geloof ik nog al tussen bakje yoghert en ontbijtkoek en goedemorgen ontbijt ofzo iets..
– Ik ontbijt inderdaad niet elke ochtend hetzelfde, ontbijtkoek, yoghurt, brinta (de goedemorgen ontbijt haha)

 9. Wat is haar favoriete muziek?
* Top 40
– Klopt ik heb altijd 100% of radio538 aan staan, van elk genre vind ik wel wat leuk.

10. Wat is haar favoriete sportteam?
* Heeft ze die dan?
– Haha nee die heb ik niet want ik kijk geen sport hihi!!

11. Welke kleur hebben haar ogen?
* Blauwgrijzig
– Je kijkt toch wel goed in m`n ogen haha

12. Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
* Alles uitstellen
– Uhm, tja dat is nogal een gewoonte.. helaas

13. Waar is ze geboren?
* Dirksland??
– Ja hoor klopt 😀 in het ziekenhuis in Dirksland!

14. Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
– Kwarktaart (met bodem
– Haha hier moest ik zo om lachen. (het verhaal erachter, voor mijn verjaardag een paar jaar geleden wilde ik een kwarktaart maken maar had een verkeerd pak daar zat dus geen bodem bij en ik had ook geen koek om zelf te maken dus dan maar zonder he! ik wordt er nog regelmatig aan herinnerd door meerdere mensen in mijn omgeving hihih) Maar het klopt wel het liefst naturel met manderijntjes.

15. Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
* Yoga, fitness en gym op school
– Jeps dat klopt, ik heb ook nog Styldansen, Spinning en Zumba gedaan.

16. Wat zou ze uren kunnen doen?
* Computeren
– Uhm, jeps soms te lang…

17. Wat voor een uniek talent heeft ze?
* Scrapkaartjes maken?? Geen idee haha
– Nou schat haha ik weet het ook niet 😛

18. Hoelang zijn jullie al samen?
* 9 jaar en bijna 1 maand
–  Jeej goedzo.. (24-10-2004)

Nou dat heeft die toch super goed gedaan? ben trots op hem hihi!

Heb jij de TAG ook gedaan? laat de antwoorden dan achter of een berichtje dan kom ik op je blog kijken!

One thought on “De boyfriend TAG

  1. jackiedeklerk 21 november 2013 om 10:50 Reply

    wat leuk….
    en wat heeft hij gewoon veel goed..

Geef een reactie

