Mijn Musthave Crea Basis Materiaal!

DSCN5104

Voor het scrappen heb je natuurlijk een hoop spulletjes te koop. Alles wordt zoals met alles mooi aan geprijsd en dit moet je hebben en dat moet je hebben wat dan kan je zus.. Ik heb een hoop dingetjes gehad en weggedaan en houd altijd een vast groepje over waar ik zo mee aan de slag kan. Vandaag laat ik je zien welke producten ik echt bij me moet hebben om iets te maken!

Zoeizo is het handig op een snijmat te hebben zodat je je ondergrond niet beschadigd. Ik heb een snijmat van de action (een grote), verder heb ik een lineaal met hokjes (dit is makkelijk om je papier te matten) en een snijmachiene, dit is natuurlijk geen echte musthave maar het werkt wel een stuk sneller en ik zou niet meer zonder kunnen.

DSCN5105kopie

Daarnaast een goede schaar met een scherp puntje, een potlood, goede lijm (alleslijm van bison kan ook) dubbelzijdig tap, een prikpen en een scherp mesje.

DSCN5106kopie

Als laatste voor het stempelen gebruik ik altijd een groot acryl blok, inkt en schoonmaak doekjes om ze schoon te maken (let wel op dat er geen oli in de doekjes zit dit is beter voor het behoud van je stempels)

DSCN5107kopie

Uiteraard heb je hiernaast natuurlijk allerlei papier en andere accessoires nodig maar dit zijn echt de materialen waarmee je aan de slag kan!

Waar kan jij niet zonder tijdens je hobby?

getagged:

One thought on “Mijn Musthave Crea Basis Materiaal!

  1. Angélique (@AngeliqueSSL) 20 november 2013 om 13:02 Reply

    Wat leuk om te zien zeg! Krijg gelijk zin om te gaan freubelen.

Geef een reactie

