Het Blond Amsterdam Magazine!

DSCN5096

Blond Amsterdam trekt al jaren mijn aandacht. Ik vind de tekeningen, de quotes en alle spulletjes enorm leuk. En hoewel ik het heel jammer vind dat ik niet veel hiervan heb (een Agenda en een mok) vond ik het super leuk toen ik hoorde dat er een magazine kwam. Laatst zag ik hem bij de Primera liggen en nam hem gelijk mee. Vandaag laat ik wat kleine sneak peeks zien uit het magazine en vertel ik wat ik er van vind.

Het magazine heeft een prijs van €4,95 en heeft 115 pagina`s en dat vind ik een super goede prijs als je het vergelijkt met andere tijdschriften. De cover vind ik echt heel erg leuk, het matte en de lekkere vrolijke teksten van blond.

DSCN5095

Ze beginnen natuurlijk met de inleiding oe het magazine is ontstaan. Verder staan er ook leuke interviewus in, een kijkje achter de schermen, kleurinspiraties, eten, tips voor boeken en muziek etc.

DSCN5098 DSCN5099 DSCN5100 DSCN5101 DSCN5102 DSCN5103

Ik vind het echt een heel leuk magazine, lekker zeker met de aankomende tijd met een kopje thee of chocomelk op de bank of voor het slapen gaan, lekker even neuzen. Er is helaas nog geen zekerheid of er meerdere magazin`s komen maar wie weet **fingers crossed**

Wat vind jij van Blond Amsterdam?

getagged:,

One thought on “Het Blond Amsterdam Magazine!

  1. Veerle 19 november 2013 om 21:22 Reply

    Lijkt mij een erg leuke tijdschrift! Thanks voor de tip ! Veerle

Geef een reactie

