Bodieboost Week 1 -update-

Bodieboost update

Zo mijn eerste bodieboost week zit erop. Hoe is het gegaan? Is het me gelukt om zoveel water te drinken, 2 joker momentjes te hebben en de grote vraag ben ik afgevallen?

De eerste dag was de moeilijkste, ik had heel de dag een enorm flauw en honger gevoel, van het water kreeg ik ook geen voldoening en ik snakte naar iets zoets. Ik heb me netjes aan het schema gehouden wat ik had gemaakt en ben met veel moeite de dag doorgekomen.

De rest van de week ging dat beter. Omdat het water hier niet lekker is besloot ik een heel klein beetje siroop erbij te doen en dat werkte wel, ik kreeg minimaal 2flesjes van 500ml erin. Maar richting de donderdag kreeg ik het moeilijk met de tussendoortjes. Het fruit en de komkommer dus ik heb ipv 2 joker momentjes er 4 gehad (jaja ik weet het) Als Mahieu thuis is vind ik het toch moeilijker heb ik gemerkt, ik heb snel de neiging om mee te gaan snaaien of toch dat glas cola te nemen, maar deze hele week geen cola gehad en ik mis het niet echt kan ik je vertellen.

Wat eet ik nu zoal?
Als ontbijt neem ik een half bakje Danio kwark yoghurt en een banaan
Als lunch neem ik 2 bruine boterhammen met kaas en wat plakjes komkommer
Als diner eet ik eigenlijk gewoon als normaal : Aardappelen, groente, vlees of Spagettie, Chickentonight, nasi noem maar op. Zelfs een dag patat en pizza gegeten.
Tussendoor neem ik een banaan, appel of een komkommer.

Ik moet zeggen dat ik na mijn eerste dag overleefd te hebben het erg goed vind gaan afgelopen week. Ik heb nee kunnen zeggen tegen verleidingen (de frietzaak, oliebollenkraam, de bakker)

Wat heb je aan beweging gedaan?
Uhm… heel eerlijk? niet zo heel veel eigenlijk. Ik heb met Mathieu onverwachts wel een fietstocht van 24km gehad en ben met mijn werk een dag een uur en de andere dag een half uur wezen wandelen maar ik heb niet specifiek gericht een uur gesport.

De grote vraag.. ben je afgevallen?
Nou ik had wel wat zware moed om op de weegschaal te gaan vanmorgen omdat ik toch weinig had beweegt en natuurlijk extra jokers had genomen. Maar….. er is -0,7kg af 😀 nou als dat geen goede motivatie is voor week 2!!!!

dus Lets Boost!

Doe jij ook aan Bodieboost?

getagged:,

7 thoughts on “Bodieboost Week 1 -update-

  1. Lisa Esther 18 november 2013 om 10:34 Reply

    Wat supergoed!! 🙂 Je bent echt heel erg goed bezig!! Ik moet zelf ook wat gezonder gaan eten, dus dit is wel even goed om te lezen voor mij, haha! 🙂 X

  2. jackie 18 november 2013 om 14:03 Reply

    KIJK, en daar doe je het voor…

    Hoe graag ik wil afvallen, ik struikel steeds over dat drinken,…
    Alleen thee en water, blehhh
    ik houd zo veel van zoet…

    • patriciakleijn 18 november 2013 om 14:07 Reply

      Ja hier ook daarom doe ik wat siroop erin.. een citroen kan ook

  3. twinkelbella 18 november 2013 om 16:15 Reply

    Wat goed zeg! Gezond eten is nooit verkeerd 🙂

  4. Debbie 18 november 2013 om 18:17 Reply

    Wat super goed van je dat de eerste week zo goed ging. Ja je moet er echt even doorheen en dan gaat het je vast heel goed af. En lekker als je gelijk zoveel afvalt in een week. Suc6 met week 2

  5. Paola 20 november 2013 om 09:31 Reply

    Goed bezig! Ik ben morgen een week bezig en heb me helemaal aan het eerste weekmenu gehouden en de jokers. qua sport moet ik vandaag nog 2,5 uur aan de bak, maar dat komt ook wel goed. Ik ben benieuwd naar wat mijn weegschaal morgen zegt!

    • patriciakleijn 20 november 2013 om 09:33 Reply

      Goed van je zeg.. succes met je weegmoment!!! Laat je het even wetne hihi

Geef een reactie

