Mijn hobbyhoekje!

DSCN5063kopie

In de loop van de jaren ben ik aardig veranderd van plek en bureau. Steeds meer spulletjes nemen de overhand in huis. Ik heb eerst met tassen gewerkt, daarna een klein hoekbureautje, toen het bureau van m`n vriend en nu een bureau wat bij m`n schoonvader vandaan komt met deurtjes zodat het water netter staat. Vandaag wat kiekjes van de plek in huis waar ik m`n creativiteit de vrije loop laat.

Uiteraard is het geen mooie Pinterest hoekje en liggen er ideeën (want creatieve mensen hebben geen rommel maar overal ideeën hihi) en tussendoor ruim ik ook stukjes op, doe ik dingen naar mijn moeder of verkoop ik het of gooi ik het gewoon weg omdat het niet meer bruikbaar is. Maar over het algemeen kan ik vaak zo gelijk beginnen en probeer ik het gelijk weer wat op te ruimen als ik klaar ben.

Ik heb geen mooie eigen kamer, en niet alles heeft een vaste plek maar dat geeft niet. Als ik een eigen kamer zou hebben zou ik er waarschijnlijk nog meer in zitten omdat ik dat gewoon niet gezellig vind. En op deze manier kan k ook niet teveel kopen maar eerst opmaken wat ik heb want ik kan het gewoon simpelweg niet kwijt.

DSCN5062kopie DSCN5065kopie DSCN5066kopie
Heb jij een eigen Hobbyhoekje (kamer)?

getagged:

3 thoughts on “Mijn hobbyhoekje!

  1. Veronica 13 november 2013 om 10:26 Reply

    Haha ja die heb ik, ik heb een complete kamer maar die heb je al gezien op mijn blog. Fijn he zo’n plekje waar je creatief kunt zijn? Ik begon ooit op mijn slaapkamer maar mijn ouders hadden een groot huis dus toen mijn broer het huis uit ging kreeg ik al een eigen hobbykamer. Dat heb ik in mijn eigen huisjes ook gewoon voortgezet 🙂

  2. blogsvanmiranda 13 november 2013 om 12:02 Reply

    Lekker toch om zo alsnog je eigen plekje te hebben? Ik heb heb geen eigen plekje, maar werk regelmatig aan de gewone tafel,

  3. jackie 14 november 2013 om 10:13 Reply

    heerlijk zo’n eigen plekje..
    Ik heb een eigen kamer, en zit er nooit, gezellig in huis is veel leuker..

Geef een reactie

