Make-up Kwastenreiniger van Kruidvat

DSCN5023kopie

Veel kwasten heb ik niet voor m`n make-up maar degene die ik heb moeten natuurlijk wel schoongemaakt worden. Ik maak niet elke week netjes alles schoon maar tussendoor maak ik ze wel  `schoon` met de kwastenreiniger van de Kruidvat. Je hebt hele dure versies zoals die van MAC maar dit is echt een lekkere budget variant.

Je hebt helemaal geen tientallen kwasten nodig om een goede ooglook te maken, natuurlijk is het leuk als je meerdere hebt maar echt nodig is het natuurlijk niet.

DSCN5025kopie

De kwastenreiniger van Kruidvat is daar een prima hulpmiddel bij. Het enige wat je hoeft te doen is een beetje op een watje of tissue te doen en dan met je kwast erover vegen en zo gaat (bijna) al het vuil van je kwast af. Hij droogt snel op daarna en je kan hem dan zo goed als gelijk weer gebruiken voor een ander kleurtje.

DSCN5028kopie

Ik vind dat het flesje er mooi uit ziet, het geeft wel een luxe uitstraling en dat voor maar €2,99 voor een fles van 200ml. De vloeistof heeft een paarse kleur en het ruikt heel apart. Niet vies maar je ruikt wel dat er alcohol en zo inzit. (beetje nagellak remover achtig alleen wat zoeter) Er zit ook een handige dop op zodat je niet gelijk een plons op je doekje hebt je kan goed doseren.

DSCN5030kopie DSCN5035kopie

Ingrediënten

DSCN5045kopie

Ik ben heel tevreden met deze reiniger, zeker voor de prijs en hetgeen wat die doet. Ik zal hem zeker opnieuw kopen als hij op is.

Waar maak jij je kwasten (tussendoor) meet schoon? En wat vind je van deze reiniger?

getagged:, , ,

6 thoughts on “Make-up Kwastenreiniger van Kruidvat

  1. jackiedeklerk 8 november 2013 om 10:24 Reply

    dit is iets wat ik te weinig doe…
    en onder tussen weer nodig is…
    Ik heb de brush cleaner van de hema

  2. Saskia 8 november 2013 om 13:29 Reply

    Ik maak mijn kwasten een keer in de week schoon met babyshampoo en olijfolie. Tussendoor hoef ik ze dan niet schoon te maken.

  3. Lisa Esther 8 november 2013 om 14:14 Reply

    Ik ben nog op zoek naar een kwastenreiniger, misschien is dit wel een goede om mee te beginnen, zeker voor deze prijs!! 🙂 X

  4. pamela 8 november 2013 om 17:24 Reply

    ik vind dit ook een super fijn product! zeker omdat ik mijn oogschaduwkwasten wel gewoon elke keer na het gebruiken graag schoonmaak. bij mijn gezichtkwasten doe ik dit minder.

  5. Nina 9 november 2013 om 00:26 Reply

    Deze lijkt me ook fijn, ik gebruik altijd die van de Hema

  6. thestylesubmarine 13 november 2013 om 11:58 Reply

    Deze gebruik ik dus ook, fijn spul is het 😀 nou heb ik ook maar 1 kwast om schoon te maken, maar gezien die kwast van MAC is en even duur als mijn (eveneens van MAC afkomstige) foundation (waar ik hem dus voor gebruik), wil ik wel dat hij héééééééél lang meegaat haha!

    X Rosanne

Geef een reactie

