Vaste blogartikelen per week!


Bron Foto

Om voor mezelf wat regelmaat in het bloggen te krijgen en zodat jullie ook weten wanneer er ongeveer wat online komt heb ik het 1 en ander zitten nadenken. Ik wil zoeizo om de dag een blogje online hebben en omdat ik meerdere dingen leuk vind heb ik een kleine verdeling gemaakt.

Zo kunnen jullie nu het volgende verwachten:
Maandag – Bodie-boost updates (omdat ik a.s maandag start met Bodieboost lijkt het me leuk om daar wekelijks op terug te komen)
Woensdag – Crea Artikel (Gerelateerd aan uitleg over mijn hobby scrapbooking, uitleg materialen, nieuwtjes, technieken etc.)
Vrijdag – Beauty artikel (Denk hierbij aan NOTD, mijn routines, nieuwtjes, reviews etc.)
Zondag – Fotodagboek

Tussendoor heb ik dan alle ruimte om spontane blogjes ertussen te gooien. Uiteraard kan het zijn dat er om woensdag een crea-artikel online komt dat er zaterdag nog 1 komt maar dit zal dan een nader soort invulling hebben. Maar dat gaan jullie vanzelf zien!

Je kan uiteraard me volgen op bloglovin om zo de artikelen in de gaten te houden!

Zijn er dingen waar jij graag over wilt lezen? of dingen die je graag wilt zien hier op de site?

One thought on “Vaste blogartikelen per week!

  1. jackie 6 november 2013 om 11:32 Reply

    nou ja, hij zegt dat ik niet kan posten…
    dan nog een keer…

    Leuk dit,
    ik had voor me zelf ook zo iets in mijn hoofd gemaakt, al ben ik het nu al totaal kwijt hoe het nu was…
    Op dit moment al helemaal weinig puf om te bloggen…

Geef een reactie

