Mijn Favoriete Scrapbloggers!

via bloglovin is het enorm handig om al je blogs bij elkaar te stoppen! Eerder vertelde ik al wat mijn favoriete beauty en lifestyle bloggers zijn, vandaag zijn de scrapbloggers aan de beurt. Het blogonderwerp waardoor ik ooit ben begonnen met bloggen.

Ik heb er op het moment een aantal instaan die ook bijna dagelijks een prachtige creatie uploaden en die zeker een bezoekje waard zijn!

Angela (Angie`s scraps)
Chantal (Chantal`s Kaarten)
Christa (Scrappies van Christa)
Mandy (Mandy`s Creaties)
Mary (Mary`s creatieve kaart-maak-verslaving blog)
Monique (Monique Lokhorst Desings)
Nellie (Nellies magnoliablog)
Nicole (Nicole`s Stamp Addiction)
Nicole (Scrapcard Addiction)
Raffa (Scrapmondo)
Lean (Scrapsels from Lean)

Wat is jouw favoriete (hobby) Scrappersblog?

getagged:,

2 thoughts on “Mijn Favoriete Scrapbloggers!

  1. jackie 1 november 2013 om 10:47 Reply

    daar staan ook een paar van mijn favo’s tussen…..

  2. Wat is scrapbooking? | 6 november 2013 om 05:58 Reply

    […] ga ik jullie vandaag vertellen wat scrapbooking nu eigenlijk is. Ik volgde jaren alleen maar scrapblogs en toen ik via bloglovin met andere blogs in aanmerking kwam verbaasde ik me dat er een blogger was […]

Geef een reactie

