Na maanden weer eens creatief geweest!

20131020_145239kopie

Eindelijk, na ruim 4 maanden niks aan mijn hobby te hebben gedaan ben ik er vandaag toch weer aan begonnen. Door veel veranderingen in werk etc. was ik de zin en puf kwijt. Zonde toch om een bureau vol mooie spulletjes te hebben staan en daar niks mee te doen? Voor degene die het niet weten, mijn hobby is Scrapbooking en dan op het moment met name ScrapKaarten! Ik zal als jullie het leuk vinden hier wel eens een appart blogje over maken. Maar goed vandaag dus wel de zin gehad, wat dingetjes opgeruimd en zo is er weer een kaartje uit m`n handen gekomen.

Ik heb gebruik gemaakt van My Mind`s Eye papier en embellishments. Ook 3 plakparels gebruikt, wat rooskant en jute touw. Het adrukje is van Magnolia genaamd: Tilda Goes Shopping en ik heb haar ingekleurd met Distress Inkt.

20131020_145226kopie
20131020_145229kopie

Met dit kaartje wil ik bij de volgende challengeblogs meedoen
– http://dutchmagnolialovers.blogspot.nl/2013/10/dutch-magnolia-lovers-66.html
– http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/2013/10/challenge-20-anything-goes.html

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

getagged:, ,

3 thoughts on “Na maanden weer eens creatief geweest!

  1. jackie 21 oktober 2013 om 10:07 Reply

    Ik vind dit een heel erg schattig kaartje….

  2. Veronica 27 oktober 2013 om 20:26 Reply

    Zonde is dat dan he? Ik heb precies hetzelfde. Ik heb het jarenlang heel fanatiek gedaan maar door allerlei omstandigheden doe ik het nu veel minder. Hopelijk komt dat weer terug. Leuk je kaartje!

  3. Wat is scrapbooking? | 6 november 2013 om 05:58 Reply

    […] de layouts maakt. Deze hebben jullie al een paar keer voorbij zien komen hier op de site Zie hier en hier […]

Geef een reactie

