Herfst Tag

Het is weer die tijd van het jaar, de blaadjes vallen van de bomen, het wordt vroeger donker, het weer wordt kouder.. eerlijk te bekennen is de herfst niet mijn favoriete seizoen, maar het heeft toch ook wel weer wat. In dit blogje ga ik een aantal vragen over de herfst beantwoorden dus lees lekker mee.

1. wat vind je het leukste van herfst?
Wat ik vooral leuk vind aan de herfst is dat het weer een goed excuus is om alle herfst decoratie uit de kast te halen en het huis weer om te toveren naar iets warms.

2. Wat is je favoriete drinken in de herfst?
Ik denk dat dat toch wel Chocomelk is (en het liefst met foute slagroom)

3. Wat is je favoriete herfst geur/kaars?
Een echte herfst geur vind ik wel kaneel en vanille!

4. Wat is je favoriete lipstick tijdens de herfst?
Ik draag eigenlijk geen lipstick maar vooral omdat het weer kouder wordt gewoon een lekkere lipbalsem.

5. Wat is je favoriete dagcreme in de herfst?
Ik gebruik een dagcreme op het moment van niveau voor dat wat drogere/gemengde huid en die werkt tot nu toe erg goed.

6. Wat zijn je favoriete kleuren voor op je ogen tijdens de herfst?
Eigenlijk heb ik altijd een bruine kleur op mn ogen.

7. Favoriete muziek/band om naar te luisteren?
Mijn muzieksmaak hangt niet af van een seizoen, ik luister algemeen top 40 muziek

8. Favoriete outfit tijdens de herfst?
Een lekker warme trui of vest en sloffen, ja daar is het echt weer tijd voor aan het worden.

9. Wat ga je jezelf cadeau doen deze herfst?
Uhm eigenlijk geen idee, maar ik wil heel graag nog een goede warme trui erbij of iets leuks voor in huis.

10. Favoriete plek om te zijn in de herfst?
Het bos, zeker met een mooi herfstzonnetje, lekker even door het bos. De krakende bladeren onder je schoenen en al het moois wat je op de foto kunt zetten!

Als je het leuk vind kun je de TAG natuurlijk overnemen op je blog of hieronder in de comments zetten!

Bron foto`s: http://www.pinterest.com/

Wat vind jij van de herfst?

getagged:,

One thought on “Herfst Tag

  1. CrazyGreatLife 7 oktober 2013 om 17:10 Reply

    Ja heerlijk nu de herfst he.. ben niet dol op de kou maar de herfst heeft zijn charmes 🙂 liefs Tamara

Geef een reactie

