Tijd voor een kleine pauze!

Na allemaal gedoe rondom om mijn werk en de nodige stress situaties die dat met zich meebrengt heb ik besloten om even een kleine pauze in te lassen met het bloggen. Het is tijd voor een kleine Time Out!

We gaan a.s vrijdag ook met vakantie voor 9 daagjes en voor die tijd moet er nog een hoop gedaan worden zoals ons huisje in orde maken, spullen uitzoeken en inpakken, zorgen dat alles voor onze kattenmaatjes en konijn op orde is noem het maar op. Ook moet ik gewoon nog 3 dagen werken en ik heb geen tijd en energie gehad om artikelen vooruit te schrijven, Mathieu komt ook pas donderdag thuis van het werk na een paar weken in DL te hebben gezeten voor zijn werk dus voor die tijd moet ik het ook alleen doen en dus moet ik even de focus erbij houden.

we komen 9 september weer thuis en in die tussentijd zorgen mijn moeder en de buurtjes goed voor ons huisje. Tot die tijd (minimaal) zal er dus geen nieuw artikel online komen. Ook even een kleine mediapauze zullen we het maar noemen want Ik heb op vakantie ook weinig tot geen internet dus ik kan daar ook niks doen.

Ik hoop dat jullie het begrijpen en ik kom zeker terug!!

Veel liefs
Patricia

5 thoughts on “Tijd voor een kleine pauze!

  1. jackie 26 augustus 2013 om 08:45 Reply

    en ik hoop dat je geniet van je vakantie,,,

  2. Veronica 26 augustus 2013 om 20:38 Reply

    Begrijpelijk! Geniet van je vakantie!

  3. Tamara 26 augustus 2013 om 22:01 Reply

    Fijne vakantie! Xx Tamara

  4. Angélique (@AngeliqueSSL) 1 september 2013 om 16:11 Reply

    Lekker genieten! Rustig aan

  5. Jess 6 september 2013 om 12:26 Reply

    Geniet van je vakantie.

Geef een reactie

