Mijn favoriete telefoon Apps #2 -Games-

Zit je zomaar ergens te wachten? of verveel je je dan is een spelletje op je telefoon natuurlijk erg tijdverdrijvend. Zelf speel ik soms s`avond voor ik ga slapen even een spelletje of als ik even niks te doen heb op m`n werk. Vandaag deel ik mijn favoriete spelletjes.

– GTST Springlevend!

Als eerste ben ik op het moment dagelijks in de ban van de Springlevend game app van GTST… zodra er een nieuwe aanwijzing is dan krijg je een berichtje dus dan kan je weer verder… De cliffhanger komt steeds verder opgelost zo.

– Fashion Story

Dit spel speel ik nog niet zo heel lang maar vind het wel erg leuk.. net als al dit soort spelletjes is het de bedoeling om een kledingzaak te runnen

– DrawSomething

Nou deze kennen we allemaal wel denk ik, het spel van de tekeningen 😉

– Jewels Star

Het zoeken van dezelfde, dit kun je op verschillende niveau`s en manieren spelen met tijdsdruk enzo!

– Candy Crush

Het hype spel op moment, ik kom alleen niet verder dan level 37 op het moment en wordt er soms stront chagerijnig van pff 😛

– Solitaire

een klassiek kaartspel

– Wordfeud

Dit speel ik niet meer zo vaak omdat na de update hij veel woorden niet meer pakt op mijn telefoon.

– Ruzzle Free

Een zenuwspel maar wel erg leuk en leerzaam.

– 4 plaatjes 1 woord

uitgespeeld, maar na updates moet hij weer nieuwe krijgen van horen zeggen dus ben benieuwd.

Alle spellen zijn gratis te downloaden in de PlayStore

Wat zijn jou favoriete spelletjes?

getagged:,

3 thoughts on “Mijn favoriete telefoon Apps #2 -Games-

  1. joycelysanne 20 augustus 2013 om 08:43 Reply

    ik ben zoooo benieuwd naar de nieuwe gtst afleveringen – ik heb de app niet maar begreep dat er nog maar 2 opties over waren voor eventueel dood?

  2. Eline 20 augustus 2013 om 09:34 Reply

    Ik speel ook nog steeds WordFeud, het blijft een leuk spel!

  3. jackie 20 augustus 2013 om 10:35 Reply

    ik speel eigenlijk nooit wat op mijn telefoon…
    staat nu 1 spelletje op, maar nog steeds niets mee gedaan, kan er dus wel weer af..

Geef een reactie

