Real Technique `Powder Brush`

DSCN4890kopie

Kwasten zijn best belangrijk.. ik heb niet voor elk make-upje wat ik op doe een andere kwast maar om nou poeder met je blushkwast aan te brengen dat werkt natuurlijk niet. Ik heb een poederkwast van Ebay, maar deze prikt best wel en ik wilde heel graag de powder brush van Real Technique dus besloot ik van mijn verjaardagsgeld deze kwast aan te schaffen.

De kwast heb ik besteld bij Beauty88 en betaalde daar €14,99

DSCN4892kopie DSCN4891kopie

De powder brush komt uit de set met de goud/oranje handvaten (je hebt ook nog een roze en paarse lijn) Hij is van synthetische haren en zijn handgemaakt.

Door de handige uitlopende steel kun je hem gemakkelijk neerzetten (als je hem niet in een bakje zet bij andere ofzo) hij heeft een mooie lengte waardoor je hem heel goed kunt vasthouden. De kwast voelt goed stevig aan (niet cheap)

DSCN4894kopie DSCN4896kopie DSCN4895kopie

De haren zijn super zacht, maar doordat de haren dicht op elkaar staan is hij ook lekker compact, ik vind hem perfect voor het aanbrengen van m`n poeder. Als je hem wat indeukt kun je gemakkelijk onder je ogen terecht en met een paar vegen is je gehele gezicht voorzien van poeder. Hij prikt totaal niet en laat weinig tot geen haren los (ook na een wasbeurt is hij mooi zacht en geen haaruitval)

DSCN4897kopie DSCN4898kopie DSCN4899kopie

Ik ben echt super blij met deze kwast en heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop en wil zeker nog meer van deze kwasten proberen.

Wat vind jij van deze kwasten? Kende je de RT kwasten al?

getagged:, , ,

6 thoughts on “Real Technique `Powder Brush`

  1. jessy125 14 augustus 2013 om 08:15 Reply

    Hij lijkt me echt zo fijn! Ik moet echt een keer zo’n kwast aanschaffen

  2. Eline 14 augustus 2013 om 09:20 Reply

    Ik lees hier de laatste tijd zoveel over, ga zeker eens een kijkje nemen!

  3. Michelle 14 augustus 2013 om 11:56 Reply

    Die ziet er zo zacht uit, lijkt me echt heel erg fijn!

  4. joliebibi 14 augustus 2013 om 12:30 Reply

    Ik ken de kwasten, maar ik heb er zelf nog nooit eentje geprobeerd.

  5. Lexi 14 augustus 2013 om 12:47 Reply

    Hij ziet er echt fijn uit!

  6. robin ♡ 14 augustus 2013 om 23:12 Reply

    ik wil er ook zo graag een proberen!

Geef een reactie

