TAG – You and Make-up

Youandmake-up

Het is weer eens tijd voor een TAG en deze You and Make-up TAG kwam ik bij Makemeblush tegen en het leek me wel leuk om hem ook in te vullen. Dus lees lekker mee!

01. Welke foundation gebruik je?
Op dit moment is dat Bourjois Flower Perfection foundation in de kleur 52 vanille

02. En welke concealer?
Daar gebruik ik ook Bourjois Healthy mix concealer in de kleur 51 light radiance

03. Weet je je ondertoon?
Uhm nee ik heb geen idee!

04. Wat vind je van nepwimpers?
Zelf gebruik ik nooit nepwimpers, maar sommige zien er wel mooi uit voor een feestje misschien!


Bron

05. Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?
Ja i know maar vaak doe ik dit eigenlijk niet, ik merk weinig verschil en krijg er geen last van, tenzij hij echt droog is of stinkt natuurlijk.

06. Welke mascara gebruik je?
Catrice The Giant Extreme Volume Mascara in Zwart

07. Sephora of MAC?
Ik heb van beide merken niks, maar als ik puur naar producten en reviews kijk zou ik eerder neigen naar MAC

08. Heb je een MAC-Pro kaart?
Nee dus..!

09. Welke ‘Make-up Tools’ gebruik je in je make-up routine?
Poeder kwast van Real Techniques / Blushkwast van ebay / Blendingkwast van Hema / Oogschaduwkwast van Kruidvat / wenkbrauwkwastje van Ebay.

10. Gebruik je een primer voor je oogleden?
Op het moment niet omdat hij op is, maar ik gebruikte altijd die van de hema.

11. Wat is je favoriete oogschaduw?
Nude/bruin tinten.

20130418_114159kopie

12. Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
Voor mijn waterlijn gebruik ik oogpotlood.

13. Hoe vaak prik je met je oogpotlood in je oog?
Uhm.. eigenlijk ooit!

14.Wat vind je van losse oogschaduws?
Niet handig, bij mij wordt het al snel een smerige bende.

15. Gebruik je minerale make-up?
Nee

16. Wat is je favoriete lipstick?
Ik draag heel weinig lipstick, maar wat wel in de buurt komt is Essence lipcream velvet rose

17. Wat is je favoriete blush?
Catrice Love&Peach

20130808_111929_1kopie

18. Koop je make-up op ebay?
Nee, ik heb alleen wat kwasten via ebay besteld.

19. Hou je van ‘Drugstore Make-up’?
Jaa lekker budget en vaak gewoon goede kwaliteit.

20. Heb je er ooit aan gedacht om make-uplessen te volgen?
Nee eigenlijk niet, het meer gewoon een leuke interesse maar niet iets waar ik denk ik mijn werk ofzo van wil maken.

21. Noem een make-up misdaad die je haat.
Een foundation die gaat vlekken of niet makkelijk uitsmeerd!

22. Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?
Lievere naturelle kleuren.

23. Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
Ik vind Hillary Duff heel erg mooie make-up dragen.

24. Als je het huis uit kon gaan met maar een make-up product op, wat zou het zijn?
Ik denk toch wel Mascara (en het liefst daarbij oogpotlood haha)

25. Kan je het huis uit zonder make-up?
Dat kan wel maar doe ik nooit, ik heb altijd wel oogpotlood en mascara op.

26. Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
Soms, nu met dit lekkere weer gaat het wel maar anders ben ik zo wit en heb wat donkere kringen onder mijn ogen dus dat is ook niet zo mooi.

27. Wat vind jij het beste make-upmerk?
Tot nu toe zeker Catrice

20130319_100016kopie

28. Wat vind je van make-up?
Ik vind make-up leuk, leuk om lekker te tutten, je mooi te maken en het maakt mij ook zekerder van mezelf.

Als je de TAG overneemt meld het dan even in de comments dan kom ik zeker even kijken 🙂

3 thoughts on “TAG – You and Make-up

  1. Eline 13 augustus 2013 om 10:28 Reply

    Hele leuke tag!

  2. Lieze 13 augustus 2013 om 12:15 Reply

    Wat een leuke tag, deze kende ik helemaal niet!

  3. Rosie 13 augustus 2013 om 15:32 Reply

    Leuke tag is dit, ik vind Hilary Duff ook áltijd mooie make-up hebben.. Daarnaast is ze natuurlijk ook belachelijk knap haha dat werkt ook wel in haar voordeel :p!

    Liefs van Rosie

Geef een reactie

