Action Make-up Setje

DSCN4916kopie

Action is toch wel 1 van mijn favoriete winkels op het moment en dan met name het Home Deco en gewoon de lekker goedkope hebbedingetjes die je daar kunt halen. Voor mijn verjaardag kreeg ik een compleet make-up setje met daarin mascara, oogpotlood en een oogschaduwpalletje. Vandaag mijn mening over dit setje.

DSCN4915kopie

DSCN4917kopie

Het setje is van het action eigen merk MAX make-up en ik heb het blauwe setje voor smokey eye.
Het pakketje kost €1,59 compleet.

Op de achterkant staat een handleiding, hoe je de smoke-eye kan maken, dus dat is ook wel slim gedaan.

DSCN4918kopie

De Oogschaduw.
Het ziet er op het eerst erg leuk uit.. de blauwe kleurtjes en dan een lichte hightlighter. Er zit ook een sponsaplicator bij dus dat is handig voor onderweg en hoef je niet met kwasten te gaan lopen slepen. Wel voelt het doosje erg `goedkoop`

DSCN4919kopie

De oogschaduws zijn wat korrelig van strictuur waardoor je dus fallout krijgt. Ook na het swatchen op mn arm zien de kleuren er heel licht uit, de middelste blauw vind ik opzich nog wel gaan maar de donkere kleur niet. Je moet deze kleuren dus echt goed opbouwen wil je hier een mooie donkere smokey eye van maken. Nee over de oogschaduws ben ik niet zo te spreken.

DSCN4920kopie

DSCN4922kopie

DSCN4921kopie

Het oogpotlood.
De oogpotloden van action vind ik wel fijn, ze zijn niet te hard maar ook niet te zacht. Ik gebruik het altijd op mijn waterlijn en dan blijft hij toch wel redelijk goed zitten door de dag heen. De kleur is niet intens zwart maar dat maakt de look dan ook niet zo hard. Ja het oogpotlood vind ik erg fijn. Ook handig is dat er een puntenslijper als dop op zit, dit scheelt weer als je op reis gaat.

DSCN4923kopie

DSCN4925kopie

DSCN4928kopie

De mascara
Nou de mascara vind ik er op het eerste gezicht goed uitzien, dat zwart met roze trekt me wel.
Het borsteltje is van plastic alleen vind ik de puntjes wat kort.

DSCN4929kopie

DSCN4931kopie

DSCN4932kopie

Naamloos-1kopie

Helaas na het opdoen heb ik hem na 5 minuten er weer af moeten halen omdat ik enorme last kreeg van mijn ogen en toen de mascara eraf was trok dat weg, dus naast dat hij weinig voor mijn wimpers doen (als alleen zwart maken en korrelig achterblijft) irriteert hij dus ook enorm (bij mij)

Al met al ben ik opzich wel tevreden, ik bedoel voor €1,59 mag je ook geen wonderen verwachten natuurlijk en voor meiden met een kleine budget of als je net begint op het make-up gebied zou het een mooie starters setje kunnen zijn.

Wat vind jij van dit setje? Of algemeen van action make-up?

getagged:, ,

3 thoughts on “Action Make-up Setje

  1. jackie 9 augustus 2013 om 13:47 Reply

    en nu wil ik ook je hele smokey look zien hoor….

    • patriciakleijn 9 augustus 2013 om 13:52 Reply

      Haha ja ik ga mn best doen komt volgende week online denk ik..

  2. whatilovenl 9 augustus 2013 om 14:05 Reply

    Voor die prijs is echt een oké setje toch 🙂 Leuk voor als je net begint met makeup bijv. 😀

Geef een reactie

