Essie – Tart Deco

DSCN4940kopie

Het zoeken naar de perfecte nagellak kleur voor jezelf is en blijft leuk vind ik. Ik hou van roze lakjes, koraal lakjes maar ook mintkleurtjes, blauw enzo. Op een andere blog kwam ik een swatch van Tart Deco van Essie tegen en dacht, ja dat is wel een mooi kleurtje dus hij kwam op mijn verlanglijstje. Afgelopen week kocht ik hem van mijn verjaardagsgeld en kijk snel verder of dit lakje een favoriet wordt.

Dit lakje van Essie draagt de naam Tart Deco en heeft een prijs van €9,95. Het is een lakje zonder glitters dus een gewoon creamy lakje.

DSCN4941kopie

Je zou in eerste instantie denken dat hij wat oranje overkomt maar ik vind het op je nagels een prachtige licht roze koraal achtige kleur en ja het ligt er een beetje aan hoe je hem in het licht houd want de oranje ondertoon zit er wel een beetje in.

DSCN4945kopie

Ik ben verliefd, ik vind het echt een top kleurtje en naast Mint Candy Apple is hij zeker een favoriet in mijn top 5 lakjes.

Wat vind jij van dit lakje? En wat is jou favoriete lakje op dit moment?

getagged:,

5 thoughts on “Essie – Tart Deco

  1. Eline 27 juli 2013 om 10:59 Reply

    Heel erg lief en zoet kleurtje!

  2. Amy 27 juli 2013 om 12:27 Reply

    Lief kleurtje! Mijn favoriet op dit moment is Lovie Dovie van Essie.

  3. maranda 27 juli 2013 om 13:01 Reply

    is wel een hele mooie kleur echt zomers!!

  4. […] Tart Deco, Mint Candy Apple, Cute As A Button, Lovie […]

Geef een reactie

